شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

ایده کمپین جدید،خارق العاده خلاقانه کوکاکولا

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۹, ۱۳۹۷ 496 views

ایده کمپین جدید،خارق العاده خلاقانه کوکاکولا

کوکاکولا در پیاده‌سازی شیوه‌های نوین و خلاقانه، بازاریابی دنیا را تسخیر کرده است و این لیدری در روند بازاریابی خلاقانه سال‌هاست استراتژی کوکا در مارکتینگ‌اش است. چندین سال پیش بود که مدیر سابق روابط عمومی و تبلیغات کوکاکولا گفت: «همه آن آگهی‌های زیبا و پرزرق‌و‌برق که قلب مردم را تسخیر کرده بود و برای ما جوایز بسیاری به ارمغان آورده بود، تاثیری در فروش ما نداشت». او راست می‌گفت. حالا جنگ بازاریابی، جنگ ایده‌هاست. آخرین کمپین تبلیغاتی کوکا دریچه نوینی از خلاقیت و دنیای شگرف بازاریابی را پیش چشم‌تان می‌گشاید. درست مثل کمپین موفق چند ماه پیش‌اش حالا کوکا کمپانی تولید ایده‌های نوین و پیچیده بازاریابی است. متن خبر کمپین جدید کوکولا را بخوانید :

کوکاکولا بطری‌هایی با لیبل‌های شخصی را در سراسر اروپا عرضه کرد . کوکاکولا به این مشهور است که مدام در حال سرمایه‌گذاری در تبلیغات و در فکر تقویت موقعیت خود در بازار است. در این ایام این شانس را داریم که تغییر بطری‌های کوکا را ببینیم که در آن لوگوی کوکا جای خود را به اسامی و نام‌های افراد مشهور و محبوب داده و تعجب همگان را برانگیخته که این بار کوکا چه برنامه‌ای در بازاریابی در سر دارد. نام این کمپین جدید “کوکا را با بقیه به اشتراک بگذار” است. ایده کمپین از این قرار است که نام‌های محبوب در هر بازار را می‌توان بر روی برچسب‌های کوکا پیدا کرد. این اسامی هر کدام احساسات گروه خاصی از مخاطبان را بر می‌انگیزاند. بخشی از این کمپین نیز به وندینگ ماشین‌ها اختصاص دارد که هر مشتری بنا به سلیقه خود بطری مورد نظرش را تهیه می‌کند. در راستای این کمپین یک اپلیکیشن برای فیس‌بوک نیز داده شده که هر کاربر می‌تواند به‌صورت مجازی کوکای مورد نظر و شخصی خود را تهیه کند و آن را با دوستان خود در شبکه اجتماعی نیز «به اشتراک بگذارد ».
ایده اولیه این کمپین در سال ۲۰۱۱ در استرالیا پایه‌ریزی شده که در آن مشتریان کوکاکولا دور هم می‌نشستند و لحظات شادشان را در کنار کوکاکولا «به اشتراک می‌گذاشتند» که تجربه بسیار موفقی بود که باعث شد به‌واسطه این ایده فروش کوکاکولا ۴% افزایش یابد. با این تفاسیر این کمپین جدید احیای کمپین قبلی است با این تفاوت که در ۳۲ کشور دنیا و به کمک رسانه‌های آن‌لاین و تلویزیون در حال عرضه است

“کارولین کاتر” مدیر اجرایی بازاریابی کوکاکولا اعتقاد دارد این کمپین کمک خواهد کرد تصورات ملی جمع‌آوری شود و در نهایت، هم ارزش و حجم فروش خرده‌فروشان افزایش یابد :
“این یک دعوت عمومی مردم برای پیوستن به ماست، تا لحطاتی را به شادی، و به قصد سرگرمی، عاشقانه دنبال اسم دوستانشان بر روی محصولات ما بگردند و زمانی را اختصاص دهند به این‌که «یک کوکا را با آن‌ها به اشتراک بگذارند”»

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =