شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

۱۰ قانون فروش موفق ۲

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 291 views

۱۰ قانون فروش موفق ۲

قانون ۶ : پاسخ‌های کوتاه اما کافی به سوالات مشتریان بدهید.

اگر مشتریان از شما سوال می‌پرسند، گزافه‌گویی نکنید و دقیقا جواب سوالشان را بدهید.شاید تجربه این را داشته باشید که اکثر فروشندگان، آنقدر اضافه‌گویی می‌کنند و آنقدر حرف می‌زنند که حوصله مشتری سر می‌رود و کلافه می‌شود.اگر از شما سوال می‌کنند، فقط پاسخ آن سوال را بدهید.این ششمین قانون از ۱۰ قانون فروش موفق است.منظور این نیست که جوابی دهید که مشتری را از سر خود باز کنید بلکه هدفمند، دقیق و خلاصه جواب دهید.

قانون ۷ : بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید.

تا جایی که ممکن است یک اطلاعات اولیه در مورد مشتری خود داشته باشید.شغلش چیست؟ میزان تحصیلاتش چیست؟ سنش چقدر است؟…در ۱۰ قانون فروش موفق مهم است که بدانید چه کسی روبروی شماست که با او صحبت می‌کنید.قطعا زمانی که شما بخواهید به یک خانم خانه‌دار محصولتان را بفروشید با زمانی‌که بخواهید به یک مدیر شرکت بزرگ محصولتان را بفروشید متفاوت است.باید بدانید فرد روبروی شما چقدر اطلاعات عمومی و تخصصی در مورد محصولتان دارد؟آیا اگر شما از اطلاعات تخصصی محصولتان با او حرف بزنید، صحبت‌های شما را متوجه می‌شود یا بدتر سردرگم می‌شود و در آخر نمی‌تواند تصمیم به خرید بگیرد.پس اینکه بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید تا اطلاعات مفید به او بدهید بسیار حائز اهمیت است.

قانون ۸ : از ارائه یک سمینار سه ساعته برای محصولتان خودداری کنید.

از گفتن موارد غیر مرتبط با محصولات و خدمات خود پرهیز کنید.موارد لازم برای شناخت مشتری از محصولتان را بیان کنید.گزافه‌گویی نکنید و مشتری را خسته و کلافه نکنید.آنچه را نیاز است به او ارائه دهید.این هم از هشتمین قانون از ۱۰ قانون فروش موفق .خسته نشوید کمی تا نقطه پایان مانده است.

قانون ۹ : شکاف بین شما و مشتری از بین می‌رود.

پس از گذر از هشت مرحله اول در ۱۰ قانون فروش موفق ، شما باید درک خوبی از نیازهای مشتری و نیازهای چشم‌انداز خود در رابطه با محصولات یا خدمات خود داشته باشید.با دانستن این مطلب و ایجاد احساس اعتماد متقابل و ایجاد اعتماد به نفس در خود برای فروش محصول و ایجاد اعتماد به نفس در مشتری برای خرید محصولتان ، اکنون آماده هستید تا شکاف بین شما و مشتری از بین برود و فروش اتفاق بیفتد.

قانون ۱۰ : شما فقط یک فروشنده نیستید.

این یک اصل در زندگی است…شما قبل از اینکه فروشندگی یا هر شغل دیگری را به عنوان حرفه خود انتخاب کنید، یک انسان هستید.۱۰ قانون فروش موفق به شما می‌گوید:در گفتار خود با مشتریان صادق باشید.درباره محصولات و خدمات خود به درستی آن‎ها را راهنمایی کنید تا اگر نیازی به محصولتان ندارند، خرید نکنند.هدف اصلیتان فروش محصولات و خدماتتان نباشد بلکه تعامل با مشتری و کسب رضایت او باشد.اینگونه رفتار کردن قطعا شما را به یک فروشنده برجسته تبدیل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =