شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

کتاب چگونه یک سوپراستار بازاریابی شبکه ای بشویم۲

نوشته شده توسط در تاریخ اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶ 1,013 views

کتاب چگونه یک سوپراستار بازاریابی شبکه ای بشویم۲

یکی از فواید بازاریابی شبکه‌ای، سادگی است. اگر در سه مهارت پایه به استادی برسید، مسیر موفقیتتان را به خوبی طی خواهید کرد. سپس استادِ سه مهارت بعدی بشوید تا مرز و محدودیتی برای آنچه می‌خواهید به دست بیاورید وجود نداشته باشد.
بیایید با ابزارهای پایه شروع کنیم:
۱-   زمان‌بندی. دفتر سررسید یا دفتر برنامه‌ریزی شما، نشانگر وضعیت کار شماست. هرچه تعداد قرارهای ثبت شده در دفترتان بیشتر باشد یعنی کارتان رو به راه‌تر است. دفتر خالی یعنی کارتان با خطر روبه‌رو است.
۲- فروش. درآمد ماهیانه شما به میزان فروش خودتان و گروهتان بستگی دارد.
۳-  داوطلب‌گیری. فرصت کاری شما، گل سر سبد محصولات شماست و تا زمانی که معرفی مؤثر آنرا نیاموزید، موفق نخواهید بود.
حالا به سه ابزار پیشرفته‌ای می‌رسیم که کمکتان می‌کنند به بلندپروازانه‌ترین اهداف خود برسید:
۱- ساخت روابط. فروشِ یک مرتبه‌ای و ملاقاتهای شانسی، کسب و کار استواری را نخواهند ساخت. اگر مشتری و همکاران قبلی خود را از بین بُرده و مرتباً فقط به‌دنبال افراد جدید باشید، قبل از آنکه کارتان به جایی برسد، از پای در خواهید آمد.
۲- مربی‌گری. موفقیت شما نهایتاً با موفقیت افرادی که جذب کرده‌اید گره خورده است. با اینکه مسئول موفقیت آنها نیستید ولی شما مسئول کیفیتِ حمایتی هستید که به آنها می‌دهید.
۳- مدیریت. کارِ موفق با هرج و مرج جور در نمی‌آید. هم‌زمان که کارتان پیش می‌رود، مجبورید با یک دست چند هندوانه را بلند کنید. سعی کنید تا حد ممکن هندوانه‌های کمتری از دستتان بیفتد.

فقط شش ابزار هست و شما باید قلق همه‌ی آنها را یاد بگیرید. اگر زمان‌بندی بلد نباشید، مهم نیست چه فروشنده خوبی هستید زیرا قرار ملاقاتی نخواهید داشت و بدون قرار ملاقات از فروش هم خبری نیست. اگر شما و افراد گروهتان نفروشید، چک پاداشتان ارزش نگاه کردن هم ندارد چه برسد به نقد کردن. وقتی هیچکسی در گروهتان نباشد نمی‌توانید مربی باشید. و بیزینس به خودی خود که اداره نمی‌شود بلکه باید آنرا مدیریت کرد.
تک‌تک این ابزارها را در فصول بعدی شرح خواهم داد ولی یادتان باشد که بهترین محل یادگیریِ نحوه‌ی استفاده از آنها، عرصه‌ی عمل است.
این کتاب به صورت گام به گام و با روشی ساده، افراد تازه وارد و قدیمی را به سوی سوپر استار شدن راهنمایی می کند.
قسمت عملی پایان هر فصل،گامی عالی است که ذهن شما را برانگیخته و به عمل وا می دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =