کتاب چهار رنگ
کتاب چهار رنگ

اثری ویژه از تام شرایدر ( ال بزرگ )

این کتاب برای بازاریابانی است که به دنبال ایجاد تفاهم و ارتباط موثرتر با مشتریان احتمالی شان هستند.
یک راه ساده و سریع که نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه تاثیرگزارتر با مشتریان احتمالی خود صحبت کنید،

بلکه به شما می گوید که چه چیزهایی به مشتری های احتمالی تان نگویید تا جلوی خرابکاری را بگیرد.

وقتی بتوانید حرف خود را به مشتری احتمالی درست انتقال دهید تقریبا کار تمام است.

اما چه اتفاقی می افتد که بعضی از مشتری ها، که تعدادشان هم کم نیست، به پیشنهاد ما پاسخ منفی می دهند ؟
ما از محصول خوب، فرصت درآمدزایی عالی، آزادی مالی و زمانی صحبت می کنیم و با اینکه مشتری آرزوی داشتن همه آنها را دارد اما پیشنهاد ما را رد می کند !!! چرا ؟

آدم‌ها شخصیت‌های مختلفی دارند. و هر شخصیتی رنگی و هر رنگی زبانی دارد. اگر شما با زبان این رنگ‌ها آشنا نباشید، نمی‌توانید ارتباط مؤثری برقرار کنید.

مثل این می‌ماند که با مشتری احتمالی خود به زبان چینی صحبت کنید. هرچقدر هم که چینی را خوب صحبت کنید، مشتری احتمالی منظور شما را متوجه نمی‌شود.

پس طبیعی است که به پیشنهاد شما پاسخ منفی بدهد.

 

راه حل اینست که زبان شخصیت ها را یاد بگیرید.

وقتی زبان این افراد را یاد بگیرید می توانید دعوت و معرفی مثل آب خوردن داشته باشید. چون دیگر می دانید که با هر تیپی باید چطور صحبت کرد تا تحث تاثیر قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...