شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۲, ۱۳۹۸ 274 views

کاربرد بازاریابی تلفنی چیست؟

* بازاریابی تلفنی پروژه زمان‌بر و هزینه‌بری است که باعث پیدا کردن مشتریان جدید و ایجاد علاقه به‌ برند شما و همین‌طور بهبود فروش محصولات و خدمات شما با اطلاعات مستقیم به‌ مشتری‌ها اتفاق می‌افتد.

* بازاریابی تلفنی باعث شناسایی منابع بالقوه و بسیار خوب برای تیم‌های فروش تلفنی شما می‌شود.

* به‌جای خرید اطلاعات، شما هم اکنون یک منبع قابل اطمینان دارید که از طریق تیم فروش تلفنی به‌آن دسترسی خواهید داشت.

* با بازاریابی تلفنی شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی بسیار خوب برای فروش محصولات از طریق فروش تلفنی به‌ دست بیاورید.

* بازاریابی تلفنی خوب و مناسب می‌تواند نیاز شما را برای دوره‌های طولانی از تماس‌های تلفنی و فروش‌های تلفنی بلندمدت و خسته کننده نجات دهد.

* بازاریابی تلفنی هزینه‌های آموزش را کاهش می‌دهد و باعث یادگیری یک مهارت جدید در میان فروشندگان تلفنی شما می‌شود.

* بازاریابی تلفنی به‌ صورت حرفه‌ای، نام تجاری محصول یا خدمات شما را به‌ مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد.

* بازاریابی تلفنی سبب می‌شود تا میزان مشتریان موجود و روند خرید یک طرح کسب و کار جدید برای شما را اندازه‌گیری می‌کند.

*تیم‌های بازاریابی تلفنی می‌توانند اطلاعات شما را پردازش کرده و اطلاعات کوتاه و ساده‌ای را جهت آنالیز تهیه و ارسال کنند.

* بازاریابی تلفنی می‌تواند مشتریان آماده به‌ خرید را تشخیص داده و سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت شما روی آن‌ها را به‌ بهره برساند.

* باعث افزایش مهارت ارتباط‌های تلفنی و ایجاد ارتباط‌های بیشتر شما می‌شود.

* بازاریابی تلفنی باعث ایجاد رضایت بیشتر در مشتری شده و پا را فراتر از نیازهای مشتریان می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =