شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

کارآفرینی و ریسک‌پذیری

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۸, ۱۳۹۸ 174 views

کارآفرینی و ریسک‌پذیری

برای کارتان چقدر حاضرید فداکاری کنید؟  یکی از ریسک‌هایی که اکثر کارآفرینان می‌کنند این است که کار روتینشان را رها کرده تا به رؤیاهایشان برسند.ریسک‌پذیری یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های کارآفرینان موفق است. کارآفرینان افراد ریسک‌پذیری‌اند که آماده یک شیرجه عمیق در دریایی مملو از چیزهای غیرقابل‌پیش‌بینی هستند.

همه افراد ریسک‌پذیر، کارآفرینانی موفق نیستند. از جنبه ریسک‌پذیری، چه تفاوتی میان کارآفرینان موفق و افراد دیگر وجود دارد؟
کارآفرینان موفق آماده ریسک کردن بر روی پول و زمانشان در ناشناخته‌ها هستند، ولی هم‌چنین آن‌ها در برخورد با “ناشناخته‌های ناشناخته”‌ منابع، برنامه‌ها و ظرفیت‌ها ذهنی و انرژی‌شان را حفظ می‌کنند. یک کارآفرین موفق، هنگام ارزیابی یک ریسک، از خود می‌پرسد آیا این ریسک به‌اندازه حرفه، زمان، و پول من می‌ارزد؟ و اگر این سرمایه‌گذاری پرخطر بازگشتی برایم نداشته باشد، آن‌وقت چه باید کرد؟
یک کارآفرین بیشتر ازآنچه که بتواند گاز می‌زند تا جویدن را یاد بگیرد. همه تلاش کارآفرینان این است که کمتر ریسک کنند. بااین‌حال آن‌ها روزانه ریسک‌هایی می‌کنند که کاملاً حساب‌شده است. یکی از ویژگی‌های کارآفرینان توانایی تصمیم‌گیری در لحظات حساس و موقعیت‌های سخت زندگی و کار است.
اگر این خصوصیت در شما وجود دارد، خود را یک کارآفرین بدانید. کارآفرینان ایرانی باید بیشتر از هر زمانی روی این ویژگی خود کار کنند و آن را پرورش دهند. ریسک کنند و عواقب آن را نیز پذیرا باشند.

برچسب ها : ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =