شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

پرطرفدار ترین روش‌های بازاریابی۴

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۱۸, ۱۳۹۸ 301 views

پرطرفدار ترین روش‌های بازاریابی۴

۷*چگونه باید تاثیر یک رپورتاژ آگهی خوب را بررسی کرد و چه معیارهایی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین دارد ؟

رپورتاژ آگهی بهترین تکنیک سئو سایت و بهبود رتبه سایت شما در گوگل است.انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر باعث افزایش اعتبار برند شما میشود.انتشار رپورتاژ آگهی بصورت کمپین در تعداد قابل توجهی از سایت های خبری معتبر، برای برندینگ شرکت شما بسیار موثر است.اگر بدنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید ، رپورتاژ آگهی با تاثیر بالایی که بروی رتبه گوگل دارد ، ورودی قابل توجهی را بصورت پایدار از طریق گوگل برای شما ایجاد میکند.
اگر محتوای رپورتاژ خبری حرفه ای و ارزشمند باشد، بیشتر قابل توجه کاربران قرار میگیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایر سایت های خبری و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی.

۸*بازاریابی محتوا با استفاده از تکنیک های جدید

تمام ابزارهای موجود در تکنولوژی دیجیتال مارکتینگ بدون یک استراتژی بازاریابی محتوا در هسته مرکزی ، بی فایده و بی ارزش خواهند بود. یکی از مهمترین سوالات برای هر مدیری این است که چگونه از بازاریابی محتوا بهترین نتیجه را بگیرد.بنابراین، مدیران بازاریابی اینترنتی باید نحوه محاسبه ارزش بازاریابی محتوا و اقداماتی که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب باید انجام شود، را تعریف کنند. اولین قدم در ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا، تعیین اهداف سازمانی است.

محتوا باید مرتبط و با ارزش باشد. علاوه بر این، برنامه ریزی برای نحوه تولید محتوای ارزشمند ، به گروه هدف ” target group ” بستگی دارد. استراتژی بازاریابی محتوای واقعی اغلب نیازمند هدفگیری جمعیت خاصی است. (مثلا سن و جنسیت و دسته خاصی از افراد) بازاریابی محتوا هم می تواند یک استراتژی بازاریابی باشد و یا اینکه راهی برای واکنش به اتفاقاتی که در کوتاه مدت در فضای مجازی رخ می دهد باشد.نسل جدید رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، شرکت ها را ملزم به کرده تا مشتریان را در یک رابطه تعاملی مشغول کنند. همه شرکت ها باید مانند شرکت های رسانه ای، در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند، به اخبار به لحظه پاسخ دهند (واکنش نشان دهند) و از بحث های موجود در اطراف آگاه باشند.اگر شرکتی گروه هدفش را خوب بشناسد، می تواند به آسانی تعیین کند که نیازهای اطلاعاتی کابران چه هستند.بازاریابی محتوا پاسخی است به سوالاتی که مصرف کنندگان در ذهن دارند و نمیتوانند پاسخ آن را بدون کمک یک شرکت پیدا کنند.

۹*همکاری با شرکت های تبلیغاتی معتبر

امروز بازاریابی، تبلیغات و برندینگ با استفاده از تمام پتانسیل های فضای اینترنت برای اغلب کسب و کار ها تبدیل به یک امر بدیهی شده است، اما درواقع نکته مهم همیشه خلاقیت و دانش استفاده از بهترین روش ها بوده است.هزاران شرکت دیجیتال مارکتینگ در دنیا و همچنین ایران وجود دارد که روش های فوق را ارائه میدهند، اما برندهای بزرگ فقط با شرکت هایی همکاری میکنند که نه تنها معتبر و خوشنام هستند، بلکه خود در زمینه تبلیغاتی که ارائه میدهند یک برند محبوب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =