پرطرفدار ترین روش‌های بازاریابی2

پرطرفدار ترین روش‌های بازاریابی2

3*چرا باید در توییتر سرمایه گذاری کنیم؟

روزانه به تعداد کاربران توییتر افزوده میشود و پیش‌بینی میشود که انگیزه و دلیل آنها از عضویت در این رسانه، آسان، مختصر و سریع بودن آن باشد. اما ارقام به خودی خود واضح تر از هر توضیح دیگری بازگو کننده حقیقت هستند پس بیایید نگاهی بیاندیزیم به آخرین آمار ماه دسامبر ۲۰۱۷: هم اکنون توییتر ۳۳۰ میلیون عضو فعال دارد و طبق نظرسنجی انجام شده از کاربران، تاکنون ۶۹ درصد آنها از طریق توییتر طرفدار یک برند شده اند و ۷۹ درصد آنها، آن برند را به دوستان خود از طریق ریتوییت معرفی کرده اند.

بنابراین زمان آن رسیده است که بیشتر با این شبکه آشنا شوید تا از یافتن مخاطبین حداکثری و البته متنوع در شبکه های اجتمایی متفاوت بهره مند شوید.اما اگر شما یک بازاریاب B2B هستید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه میکنید linkedin صفحه‌ی دارت شما است. لینکدین شامل میلیون ها متخصص کسب و کار است که یک آنالیز دقیق و خاصی از این افراد مرکز هدف شمارا میسازد.علاوه بر این، شبکه تبلیغات لینکدین به بازاریابان B2B تمامی اطلاعاتی که برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند، می دهد. در ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در شبکه اجتماعی لینکدین پروفایل دارند و فعال هستند.

4*اهمیت حضور متخصصان آگاه به تکنولوژی در لینکدین

به عنوان یک بازاریاب B۲B شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکدین شامل میلیون ها نفر از این افراد است. به گفته‌ی کیم سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء حرفه ای لینکدین به شدت از پروفایل های خود مراقبت میکنند و جزئیات کار خود را به روز نگه میدارند. متخصصان تازه کار نیز معمولا از پروفایل لینکدین خود به عنوان رزومه استفاده میکنند و متخصصان با تجربه هم از اطلاعات حساب خود برای اهداف شبکه ای استفاده میکنند.

درواقع یک بازاریاب B2B میتواند از لینکدین به عنوان یک معدن طلای اطلاعات که به طور مداوم به روز میشود استفاده کند. بازاریابان B2B که تبلیغات در لینکدین را خریداری می کنند، می توانند هدف خود را از میان داده های باکیفیت پروفایل‌های کاربران برای یک هدف گذاری بسیار دقیق استفاده کنند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =