شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

هوش تجاری چیست

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۱۲, ۱۳۹۸ 202 views

هوش تجاری چیست

هوش تجاری یا business intelligence با سرواژه BI ابزارها و سیستم‌هایی را ارائه می‌دهد که نقشی کلیدی در فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک در یک شرکت سهامی ایفا می‌کند. این سیستم‌های BI به یک شرکت اجازه می‌دهد تا داده‌های شرکت‌ها را گردآوری، ذخیره، دسترسی و تحلیل کند تا به تصمیم گیری کمک کند.عموما این سیستم‌ها هوش تجاری را، به عنوان چند نمونه، در حوزه‌های پروفایل مشتری، حمایت مشتری، تحقیقات بازار، بخش‌بندی بازار، سودآوری محصول، تحلیل آماری، و موجودی و تحلیل توزیع شرح خواهد داد.

پیگیری داده‌های کسب و کار

بیشتر شرکت‌ها میزان بزرگی از داده‌ها را از عملیات‌های کسب‌ و کارشان جمع‌آوری می‌کنند. برای پیگیری آن اطلاعات، یک کسب و کار نیاز خواهد داشت که طیف وسیعی از برنامه‌های نرم‌افزاری مانند اکسل، اکسس و برنامه‌های کاربردی پایگاه داده‌های مختلف را برای بخش‌های مختلف در تمام سازمان‌شان استفاده کند. استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری متعدد بازیابی اطلاعات به شیوه‌‌ای زمان‌مند و اجرای تحلیل داده‌ها را دشوار می‌کند.

نرم‌افزار هوش تجاری

نرم‌افزار هوش تجاری با هدف اولیه‌ی استخراج داده‌های مهم از داده‌های خام یک سازمان برای آشکار کردن نگرش‌هایی طراحی می‌شود تا به یک کسب و کار کمک کند تصمیمات سریع‌تر و درست‌تر بگیرد. این نرم‌افزار نوعا داده را از میان تشکیلات اقتصادی ادغام می‌کند و گزارش و تحلیل خودیاوری را برای مصرف‌کنندگان نهایی فراهم می‌کند. نرم‌افزار BI از تعدادی از ویژگی‌های تحلیلی شامل آمار، داده و متن کاوی و تحلیل‌های پیش‌بینی استفاده می‌کند تا الگوها را مشخص کند و اطلاعات را به فهم و بینش تبدیل کند.

داده‌ های بزرگ و هوش تجاری

داده‌ی بزرگ امروزه به گسترده‌ترین شکل با هوش تجاری و برنامه‌های کاربردی تحلیلی استفاده می‌شود و شماری از فروشندگان BI راه‌اندازی ابزارهای جدید را شروع کرده‌اند که هادوپ (Hadoop) را پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، SAP برای هوش تجاری SAP و اهداف کسب و کار اتصالات به هادوپ را پیشنهاد می‌دهد. طبق EnterpriseAppsToday، حمایت فروشنده‌ی BI از داده‌های بزرگ نوعا در حداقل یک از این دو روش است:

  1. اطلاعات یکپارچه‌سازی که انتقال داده از هادوپ به ابزارهای‌شان را آسان‌تر می‌کند.
  2. ابزارهای تجسم داده که تحلیل داده از هادوپ را آسان‌تر می‌کند.
برچسب ها : ، ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =