شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

نحوه ی پیدا کردن آواتار بازاریابی

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۱, ۱۳۹۸ 233 views

نحوه ی پیدا کردن آواتار بازاریابی

  • مرحله ۱: فهرستی از تمام مشتریان موجود خود را از پایگاه داده خود استخراج کنید. این لیست می تواند شامل مشتری های قبلی گذشته و همچنین مشتری های فعلی باشد، اما هر کسی که در لیست قرار می گیرد باید به آسانی قابل دسترسی باشد.
  • مرحله ۲: از این فهرست، مشتریانی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. از تمرکز بر تعداد فروش هایی که با این افراد داشته اید اید و یا چقدر پول هزینه کرده اند ، پرهیز کنید. و در عوض مواردی را انتخاب کنید که واقعا از رویارویی و داد و ستد با آنها لذت بردید.
  • مرحله ۳: فهرست مشتریان مورد علاقه خود را بیابید و آنها را با مقایسه ی ارزش واقعی آنها نسبت به کسب و کارتان رتبه بندی کنید. اکنون زمان عاقلانه و منطقی بودن است نه زمان احساسی بودن.
  • مرحله ۴: هنگامی که در مورد مشتری های برتر خود تصمیم گرفتید با آنها تماس و بگیرد و بپرسید آیا می توانی با آنها مصاحبه ای داشته باشید یا خیر. با فهرست بزرگی از سوالات به مصاحبه بروید. سوالاتی که یک تصویر دقیق از آنچه که مشتری ها دوست دارند، آنچه که انجام می دهند، جایی که وقت خود را می گذارنند و و … ، به شما نشان می دهد. هدف این است که مشخصات دقیق آنها را بدانیم. این مشخصات به نوبه خود به آواتار بازاریابی شما تبدیل می شود.

استراتژی بازاریابی خود را با محوریت این آواتار بازاریابی بسازید. وقتی هدفتان رسیدن به مشتری ایده آل باشد تلاش های بازاریابی تان نیز به دنبال افراد مشابهی خواهد بود و مشتریانی را در اختیار شما قرار می دهد که کاملا با کسب و کارتان سازگار هستند.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 20 =