شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

مزیتهای تبلیغات اینترنتی

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۱۸, ۱۳۹۸ 239 views

مزیتهای تبلیغات اینترنتی

۱٫ ایجاد ارتباط دوطرفه :
تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد می کند. مخاطبان نه تنها پیام تبلیغ اتی رادریافت میکنند بلکه قادرند بازخورد داده و سوالات خود را در مورد محصولات با تولیدکنندگان مطرح کنند.

۲٫ توانایی هدفگیری ایستا و پویا ی مشتریان:
در تبلیغات اینترنتی از روشهای متنوع ی برای هدفگیری مشتریان به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات بصورت ایستا یا پویا استفاده میشود. این روشها ممکن است بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات باشند.

۳٫ دسترسی جهانی و شبانه روزی:
تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترسمی باشد که این موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن شده است.
۴٫ قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا :
تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی تبلیغات اینترنتی استفاده می شود.

۴٫ طراحی پیام آگهی :
به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می توان پ یامها را برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، طراحی کرد. هنگامی کهش ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می کنیم اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست میآید. از اینرو پیام آگهی ما میتواند بسیار جذاب تر طراحی شود.

۵٫ ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان :
تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان است که این خود به دلیل ماهیت دیجیتالی آن است. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات از جمله نتایج این ویژگی تلقی میشود.

۶٫ قابلیت فروش:
در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی میتوان بلافاصله فروش را نیز انجام داد.

۷٫ ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات :
تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط رابرای مخاطبان فراهم میسازد. این قابلیت غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =