شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

خرید و فروش اینترنتی

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ 259 views

خرید و فروش اینترنتی

از دیربازبشر برای تداوم حیات خود اقدام به خرید و فروش به واسطه معاوضه جنس به جنس کرده است معاوضه دو جنس با هم بدون تعیین ارزش و معیاری برای سنجش فقط به خاطر رفع نیازهای روزمره بوده و بعد از مدتی پول جای کالا را گرفت و بدین گونه تجارت شکل دیگری به خود گرفت .خرید سنتی، تجربه ای است که قدمت آن به صدها سال می رسد، در واقع از زمانی که انسان پا بر کره خاکی گذاشت و نیاز به تبادل کالا و خدمات پیدا کرد، خرید و فروش سنتی شکل گرفت، در عصر حاضر با گسترش اینترنت و پیدایش بانکداری الکترونیکی نوعی دیگری از خریدو فروش به نام خرید اینترنتی شکل گرفته است ،خرید و فروش اینترنتی! بسیاری از عوامل در زندگی امروزی دست به دست هم داده اند تا افراد را به سمت فروشگاه های اینترنتی بکشانند؛ در عین حال هنوز هم بسیاری از افراد، خرید سنتی را به خریدهای اینترنتی ترجیح می دهند؛ اما واقعا کدام روش درست است؟

تنوع بسیار بالا کالا در فروشگاه های اینترنتی و اطلاعات کافی مانند مشخصات فنی، توضیحات و چند تصویری که برای هر محصول ارائه می شود نکته قابل توجه در فروشگاه های اینترنتی میباشد که در اختیار بازدید کنندگان قرار میگیرد و به تازگی این مدل از خرید علاوه بر کشور های پیشرفته که سالیان سال سرگرم پیش فروش اینترنتی و خرید اینترنتی بودند، در دیگر کشور ها هم رواج پیدا کرده و امروز در کشور خودمان ایران کمتر کسی میباشد که با اصطلاح فروشگاه اینترنتی مواجه نشده باشد. سایت های اینترنتی پر شده اند از فروشگاه های اینترنتی که تحت عنوان فروشگاه مجازی به فعالیت می پردازند و گردش در این سایت های فروشگاهی حس بودن در فروشگاه های واقعی و فیزیکی را به شما القا می کند.

مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی ذکر می کنند . بسیاری از این دلایل به خصویات منحصر به فرد محیط اینترنت شامل دسترسی جهانی به کالا و خدمات ، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات ، امکان مقایسه محصولات و قیمتهای آن ها ، صرفه جویی در زمان ، انعطاف پذیری در زمان خرید ، عدم نیاز به تحرک فیزیکی ، وجود قیمت های رقابتی ، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید بر می گردد . شاید بتوان با توجه به مطالعات صورت گرفته عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی دانست .

برچسب ها : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =