شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

مدیریت بازاریابی و فروش

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۱۳, ۱۳۹۸ 286 views

مدیریت بازاریابی و فروش

  1. تقویت فروش با قدرت کنجکاوی: این یکی از قدرتمندترین توصیه‌های بازاریابی در این نوشتار است. این نکته از درک این امر حاصل می‌شود که هر تقاضای فروشی یا تقاضای جدید مشتری که دریافت می‌کنید، نقطه‌ی مشترکی دارند.مشتری یا خریدار بالقوه (آتی) کنجکاو است.آن‌ها یک سری اطلاعات می‌خواهند، تا بتوانند با شما تماس برقرار کنند و از همه چیز سر در بیاورند. و در پی انجام چنین کاری، آن‌ها برای شما فرصتی فراهم می‌آورند تا آن‌ها را از یک پرسشگر به یک مشتری تبدیل کنید.به جای ایجاد کنجکاوی، اکثر بازاریابی‌های کسب و کار کوچک خلاف و متضاد آن عمل می‌کنند. این کار سعی می‌کند تا آنجا که ممکن است به بسیاری از پرسش‌ها پاسخ دهد. تمام‌ این‌ها برای آن است که نیاز به تماس گرفتن مشتری بالقوه با شما را کاهش دهد. بله، باید یک سطح پایه‌ای اطلاعات وجود داشته باشد، اما هر چیزی که شما فراتر از آن انجام می‌دهدید به نتایج بازاریابی‌تان آسیب می‌زند.پس بازاریابی کنونی‌تان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا کنجکاوی ایجاد می‌کند، یا برعکس از بین برنده‌ی آن است. اگر کنجکاوی ایجاد نمی‌کنید، پس دارید فرصت بازاریابی فوق‌العاده ارزشمندی را از دست می‌دهید.
  2. در بازاریابی‌تان استفاده از کلمات شعارگونه را متوقف کنید: استفاده از کلمات شعارگونه در بازاریابی‌تان مدام باعث تضعیف کارآمدی پیام‌تان خواهد شد. در اینجا چند موردی را که اخیرا دیده‌ام استفاده می‌کنند ذکر می‌کنم:

    *تقاطع

    *ایده‌آل

    *شیرجه‌ی عمیق

    *عملی

    *از هم گسیختن

    *الگو

    آدم‌ها از کلمات شعارگونه استفاده می‌کنند تا سعی کنند مطلع تر جلوه کنند یا مردم را تحت تاثیر قرار دهند. در حقیقت، آن‌ها اثری دقیقا بر عکس دارند. دو دلیل برای این وجود دارد.

    **آن‌ها باعث تملق گویی آدم‌های مطلع می‌شوند. این ایده‌ای بد است اگر می‌خواهید دوستان‌تان شما را جدی بگیرند یا به دیگران توصیه کنند.

    **آن‌ا باعث گیج شدن آدم‌های غیر مطلع می‌شوند. به عبارت دیگر، مشتریان بالقوه‌تان ممکن است هیچ ایده‌ای نداشته باشند واقعا سعی دارید چه بگویید. و این آخرین چیزی است که نیاز دارید، وقتی که می‌خواهید کاری کنید آدم‌ها پیام‌تان را درک کنند.اگر می‌خواهید بازاریابی‌تان موفق باشد شفافیت بسیار اهمیت دارد. هر چیزی، من جمله کلمات شعار گونه که سردرگمی غیر ضروری ایجاد می‌کنند را باید اجتناب کرد.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =