شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

محتوای تکراری چیست

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ 281 views

محتوای تکراری چیست

محتوای تکراری یا Duplicate Content محتوایی است که بیش از یکبار در وب‌سایت منتشر می‌شود. به طور کلی، هر محتوایی از یک وب سایت که با سایت های دیگر و یا سایر صفحات همان سایت مشابه باشد، از طرف گوگل به عنوان محتوای تکراری تشخیص داده می شود. هر محتوایی که تولید می شود، تنها باید در یک صفحه از وب سایت منتشر شود و با یک آدرس منحصر به فرد در اختیار کاربران قرار بگیرد. محتوای تکراری به سه صورت ممکن است ایجاد شود: تمام محتوای یک صفحه با صفحه ای دیگر مشابه باشد، عنوان و شرح یک صفحه با صفحه ای دیگر از سایت مشابه باشد و یا عنوان و شرح محتوای یک صفحه مشابه نباشد اما متن آن یکسان باشد.

تاثیر محتوای تکراری بر سئو سایت

محتوای منحصر به فرد و جدید برای گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محتوای تکراری و کپی شده، از نظر گوگل بی ارزش و فاقد اهمیت است و نقش موثری در سئو سایت ایفا نمی کند. گوگل، زمانی علیه سایتی که محتوای تکراری تولید کرده است، اقدام می کند که آن سایت با هدف فریبکاری و دست بردن در نتایج جستجو، اقدام به تکرار محتوا کرده باشد. اگر گوگل متوجه شود یک وب سایت قصد فریب او را دارد، آن سایت را در لیست سیاه قرار می دهد و از نتایج جستجو حذف می کند. این کار باعث از بین رفتن تمام اقداماتی که در راستای بهبود سئو سایت انجام شده است، می شود. استفاده از محتوای تکراری موجب سردرگمی موتور جستجوی گوگل و ربات های جستجوگر می شود. به همین دلیل، اعتبار سایت مذکور نزد کاربران اینترنتی کاهش می یابد و رتبه دامنه سایت نیز افت می کند.

راهکارهای بهبود کیفیت محتوای سایت

  • انتخاب عناوین و تگ‎ها‎ی مناسب، جدید و غیر تکراری
  • مرتبط بودن محتوا با موضوع و کلمات کلیدی به کار رفته در محتوا
  • استفاده به جا و مناسب از تگ های H1 تا H6
  • تازه و جدید بودن محتوا
  • عدم استفاده از محتوای کپی شده و تکراری
  • لینک دادن کلمات درون محتوا به محتواهای قبلی و یا سایت های معتبر دیگر
  • ذکر منابع در صورت استفاده از محتواهای سایت های دیگر
برچسب ها : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =