شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

متدهای بازاریابی

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۱۹, ۱۳۹۸ 367 views

متدهای بازاریابی

فروشگاه یا وب سایت خود را بر روی کاغذ های کوچکی به صورت آگهی، تبلیغ نمایید و از دیگران بخواهید آن ها را ببینند و نظر خود را در مورد آنها بگویند، کارت های ویزیت کوچک اما با قدرت بالا مانند یک کارت دعوت عمل می کند که اگر آن را به هرکس بدهید، گویی از او دعوت کرده اید تا به فروشگاه شما برای خرید بیاید. همچنین می توانید ابتکار عمل داشته حتی بخشی از آن را بین کارمندان خود تقسیم کنید تا آن ها نیز در این امر با شما مشارکت نمایند و آن کارت های ویزیت را در هر کجا که می روند استفاده کنند.

انتخاب یک روش برای بازاریابی مسلماً کار بسیار اشتباهی است روش های مختلف را استفاده کنید و از مشتریان خود بازخورد بگیرید و نظر آن ها را جویا شوید تا بتوانید روش مناسب تبلیغات برای کسب و کار خود را برگزینید.همیشه به مشتریان قدیمی خود پای بند باشید با فرستادن پیام یا ایمیل یا کارت های تبریک از اینکه شما را انتخاب کرده اند تشکر نمایید و با دادن قول هایی چون تخفیف های ویژه آن ها را تشویق به خرید دوباره نمایید.

برای تبلیغات خود زمان و مکان خاص قائل نباشید. حتی در یک نامه و پست الکترونیکی ساده فرصت را غنیمت بدانید و دست از تبلیغات مجموعه خود برندارید، برای کاهش هزینه های تبلیغات خود می توانید به دنبال شرکتی بگردید که با کسب و کار شما هم سو باشد. پس در پرداخت هزینه ها مشارکتی عمل کنید تا هزینه های شما کاهش پیدا کند.با مشتریان خود طوری برخورد نمایید که افراد احساس صمّیمیّت بیشتری با سازمان شما نمایند و رابطه ای دوستانه با شما داشته باشند، خدمات اضافه و هرچند کوچک را به مشتریانتان در کنار خدمات اصلی ارائه نمایید تا در خاطر آن ها باقی بمانید.

صداقت در فروش و دوری از هرگونه تقلّب در کار، شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می کند. انتخاب قیمت مناسب و متناسب با خدمتی که ارائه می نمایید، شما را یک شرکت متعهد به اصول اخلاقی در میان مشتریانتان معرفی می کند و اگر زمانی اقدام به بالا بردن قیمت محصولات خود نمودید، باید مشتری بالا رفتن کیفیت را در محصولات شما مشاهده نماید که این روش خود بهترین بازاریابی محسوب می شود.توجه بیش از اندازه به رقیبانتان شما را از رسیدگی به امور سازمانتان باز می دارد. خوب است که هر از گاهی به فعالیت های رقیبانتان نیم نگاهی بیندازید امّا اینکه تمام تمرکز خود را به آن معطوف نمایید، کار اشتباهی است.

مهمترین پیشنهاد سفارش آن هایی هستند که برای بار دوم اقدام به این کار نموده اند پس یک نظر سنجی جامع و کامل برای مشتریان خود تهیه کنید تا هم مشتریان خود را بهتر بشناسید و هم مشتریان برتر خود را مشخص کنید پس می توانید به آن ها به خاطر سود آور بودنشان پاداش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =