شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

علت های شکست در بازاریابی تاثیرگذار

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۱, ۱۳۹۸ 217 views

علت های شکست در بازاریابی تاثیرگذار

در حالی که بسیاری از شرکت ها همچنان پول را خود را صرف سئو و رسانه های اجتماعی می کنند، شرکت های دیگر متوجه شده اند که بازاریابی تأثیرگذار (نفوذگرا) بهترین فرصت برای حرکت در مسیرهای دشوار را فراهم می کند. اما برخی از نام های تجاری، که بسیاری از آنها در جهان بزرگترین نام تجاری هستند، همچنان در بازاریابی تاثیر گذار شکست می خورند. برای اینکه ما نیز دچار مشکلِ این نام های تجاری نشویم، باید دید علت های شکست در بازاریابی تاثیرگذار چیست. باهم چند مورد از این علت ها را بررسی می کنیم. با پدیده فکر مهتر همراه باشید!

مهمترین علت های شکست در بازاریابی تاثیرگذار عبارتند از

  • نادیده گرفتن تاثیرگذاران جاویژه

نامهای تجاری بزرگ اغلب معتقدند که “بزرگتر همیشه بهتر است.” اما این حرف با بازاریابی تاثیرگذار همخوانی ندارد. اغلب این تاثیرگذاران جاویژه هستند که بیشترین تأثیر را در دستیابی به مشتری، تعامل با مشتری و حد سودآوری دارند.اگر تمام وقت خود را صرف تعقیب تاثیرگذاران پر طرفدار کنید، در واقع وقت خود را تلف کرده اید. بر روی ارتباط با تاثیرگذاران جاویژه تمرکز کنید زیرا آنها مشتریانِ هدفِ بیشتری را دنبال می کنند.

  • انتخاب تاثیرگذار نادرست

به دنبال کسی باشید که نسبت به کاری که انجام می دهد تعهد داشته باشد. تأثیرگذار درست همیشه کسی نیست که بیشترین طرفدار را دارد. و تعداد زیاد طرفداران نباید شما را فریب دهد.در حقیقت، تاثیرگذار اشتباه به محصول و یا خدمات شما اهمیتی نمی دهد، آنها تنها به مبلغ چک پرداخت، که اغلب به دلیل تعداد مخاطبان بسیاری که دارند بالاست، فکر می کنند نه به نام تجاری شما. هنگامی که این اتفاق می افتد، این نام تجاری شما است که بیشترین آسیب را می بیند.

  • محتوای غیر واقعی

بین حرف های کسی که پولی دریافت می کند تا چیزهای دیکته شده ای را در مورد نام تجاری شما بگوید با حرف های کسی که از نام تجاری شما تجربه خوبی دارد و حرف های خودش را می زند تفاوت بسیاری وجود دارد.تاثیرگذار را مجبور به استفاده از همان محتوای کنسرو شده که صدای درست یا نظرات آنها را نشان نمی دهد نکنید. اجازه دهید که تاثیرگذاران از صدای خود استفاده کنند و ایده های خودشان را به کار گیرند، این برای مخاطب موثرتر و جذابتر خواهد بود. مخاطبان تفاوت را می دانند.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =