شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

طرح بازاریابی یا مارکتینگ پلن چیست

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۲۶, ۱۳۹۸ 249 views

طرح بازاریابی یا مارکتینگ پلن چیست

ورود به بازار برنامه می خواهد. بدون هدف گذاری مناسب هیچ کمپین بازاریابی موفق نخواهد بود. هر قدر برنامه بازاریابی حرفه ای تر نوشته شده باشد، بیشتر به اهداف خود دست پیدا می کند. استراتژی راه رسیدن به هدف تعریف شده است. پس در برنامه بازاریابی ابتدا باید هدف را مشخص کنید. سپس برای رسیدن به آن هدف استراتژی مناسب را تدوین و اجرا کنید. برنامه بازاریابی سراسری در مورد استراتژی بازاریابی برای تسخیر بازار هدف است. داشتن یک برنامه بازاریابی حرفه ای، می تواند یک مزیت رقابتی باشد. پس درنگ نکنید. برای نگارش یک برنامه مدون و حساب شده با یک تیم حرفه ای در امر بازاریابی مشاوره کنید. ما به شما کمک می کنیم تا برنامه ای تدوین کنید که مناسب و شخصی سازی شده برای سازمان شما باشد.هر سازمانی با توجه به نوع فعالیت خود و حیطه عمل خود نیازمند یک برنامه شخصی سازی شده است. نمی توان یک برنامه بازاریابی از اینترنت دانلود کرد و از آن تقلید کرد. جلسات مشاوره ای متعددی بایستی تشکیل شود تا بتوان با توجه به مختصات کسب و کار شما یک برنامه بازاریابی جامع تدوین کرد. ابتدا باید شناخت کاملی از سازمان برای مشاور صورت گیرد تا بر اساس این شناخت اقدام به ارائه مشاوره کند. برنامه بازاریابی جزئی از یک کل است. هدف اصلی در واقع نگارش بیزینس پلن است. طرح بازاریابی بخشی از یک طرح کسب و کار است. البته میتوان بنا به خواست شرکت مراجعه کننده، تنها برنامه بازاریابی را تدوین نمود. اما کار ریشه ای و اساسی نگارش یک برنامه مرکزی است که شامل برنامه ریزی بازاریابی، برنامه ریزی تولید، برنامه ریزی توزیع و فروش، برنامه ریزی استراتژیک و غیره است که همگی تحت عنوان تدوین طرح کسب و کار دسته بندی میشوند.

طرح بازاریابی (Marketing Plan) یا برنامه بازاریابی یک سند تجاری است که برای دوره زمانی مشخص (یک تا پنچ سال) نوشته میشود و تعیین کننده اهداف بازاریابی است و همچنین راهبردهای دستیابی به آنها را پیشنهاد مینماید. بدون بازاریابی مناسب شما اگر بهترین محصول را هم تولید کنید باز فروش ناموفقی خواهید داشت. پس به مشاورین بازاریابی اعتماد کنید. هزینه شما در امر طرح بازاریابی در واقع یک سرمایه گذاری سودآور است. مشاورین بازاریابی شما را به مشتری وصل خواهند نمود. این یعنی سودآوری چراکه هدف تمامی فعالیتهای تجاری مشتری است. بدون مشتری کسب و کاری هم وجود نخواهد داشت.

بدون برنامه ریزی و استراتژی صحیح، چطور میتوانید نسبت به مسیر پیش رویتان آگاهی داشته باشید یا بدانید برای طی مسیر به چه اموری نیاز دارید؟ در این جا قصد داریم شما را برای تهیه و تدوین برنامه بازاریابی آماده و همراهی کنیم.

برچسب ها : ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =