شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

ششمین شرکت تبلیغاتی برتر جهان

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۵, ۱۳۹۸ 250 views

ششمین شرکت تبلیغاتی برتر جهان

ششم: شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

«ویدن کِنِدی» بخاطر تاثیرات گسترده‌ای که در حوزه فرهنگ و هنر از خود به جا گذاشته‌است، در حال تبدیل شدن به یکی از چشم‌گیرترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. این شرکت نه تنها در طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی فوق العاده برای شرکت ها و برندها ید طولایی دارد، بلکه در تبلیغ شرکت خود هم بسیار خوب عمل کرده است. شمار زیادی از برنامه های رادیویی، بازی ها و برنامه های سرگرمی و وبلاگ های متعدد، شهرت زیادی برای «ویدن کِنِدی» دست و پا کرده است و باعث شده سهم خوبی از این داستان ها نصیبشان شود.

رویکرد کاری

یکی از ویژگی های منحصربفرد آژانس تبلیغاتی مولن لاو،‌ مدل کسب و کار جالب آن است که چهار بخش مختلف دارد:
بخش مولن لاو (MullenLowe): شبکه‌ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه‌ی این شرکت است که در بیش از ۶۵ بازار قابل دسترس است.
بخش اُپن مولن لاو (MullenLowe Open): این بخش در زمینه‌ی رفتار مصرف‌کنندگان خرده فروشی و تجارت الکترونیک، تخصص دارد.
بخش پروفرو (MullenLowe Profero): این بخش مانند بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی دیگر، یک آژانس دیجیتال مارکتنیگ با خدمات کامل است که طراحی استراتژی، طراحی تبلیغات و تحلیل‌های آماری را نیز در این حوزه انجام می‌دهد.
بخش مدیاهاب مولن لاو (MullenLowe Mediahub): بخشی خلاقانه با قابلیت فعالیت در سطح جهانی است که مسئولیت برنامه‌ریزی ارتباطات، جست‌و‌جوی جهانی و رسانه‌های عملکردمحور را به عهده دارد.
گروه MullenLowe هم، می‌تواند مثل خیلی‌های دیگر با ایده‌های معمولی کمپین‌های تبلیغاتی راه اندازی کند اما این کار را نمی‌کند. در عوض آن‌ها در تلاشند که هنجارشکنی کنند و چیزی منحصر به فرد ارائه کنند؛ آن‌ها این کار را عمدتاً با محوریت هایپرباندلینگ (hyperbundling) یا همان خدمات ترکیبی انجام می‌دهند. «مولن لاو» در چهار بخشی که دارد، سرویس‌هایی را با یکدیگر ترکیب می‌کند که نتیجه آن افزایش آگاهی برند و جلب توجه بالا است. این سرویس‌ها مبتنی بر استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی است: آگاهی برند،‌ بازاریابی دیجیتال،‌ مدیریت شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی اثربخش، تحلیل بازاریابی و عملکرد از جمله این خدمات است. به طور کلی، هدف آن‌ها گسترش کمپین‌های تبلیغاتی مشتریان نه در یک بعد خاص بلکه در تمامی ابعاد است

جوایز

MullenLowe به علت عملکرد عالی در حوزه تبلیغات، دائما در حال کسب شهرت است و از این حیث فاصله‌ای چشمگیر با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه دارد. این آژانس تبلیغاتی بخاطر استفاده‌ی بهینه از رسانه‌های جدید، رسانه‌های نوظهور و رسانه‌های حسی، تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده‌ است؛ و در زمینه‌ تحقیقات بازار و بررسی رفتار مصرف‌کننده هم عملکرد درخشانی دارد. هم‌چنین این برند جوایز متعدد CLIO و OMMA را برای «کمپین بهترین نمایش» و «کمپین بهترین بازاریابی ویروسی» (مربوط به کلیپ سخت‌ترین شغل جهان) و هم‌چنین بهترین استفاده از «یکپارچگی محتوا» دریافت‌کرده‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =