شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

شرکت هرمی و شرکت بازاریابی شبکه ای

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۱۷, ۱۳۹۸ 181 views

شرکت هرمی و شرکت بازاریابی شبکه ای

ویژگی های شرکت های بازار یابی شبکه ای

• فروش مستقیم به معنی بازاریابی محصولات و خدمات به مصرف کنندگان در منزل یا هر مکان دیگر به دور از مکان ثابت خرده فروشی است. این فعالیت به وسیله معرفی و توضیح محصولات توسط فروشندگان صورت می گیرد.
• این شرکت ها فرصت کاری واقعی را ارائه می دهند. این فرصت شامل فروش کالاها و خدمات است.
• هزینه ورود به این طرح ها منطقی است.
• طرح ها کاملاً عملکرد محور هستند.
• میزان درآمد اکتسابی بستگی به زمان سرمایه گذاری شده و انگیزه فروشندگان مستقیم دارد و در طول زمان به دست می آید.
• پرداخت پاداش و مشوق های فروش بر مبنای فروش محصولات و خدمات است.
• عضوگیری برای انجام کسب و کار الزامی نیست.
• تمرکز اصلی کسب و کار بر روی فروش محصولات است و عضوگیری اختیاری است.
• پاداش فروش برای همه توزیع کنندگان فقط به وسیله شرکت های فروش مستقیم تأمین می شود.
• کسانی که مشارکت در کسب و کار دارند، در یک زمان منطقی می توانند از شرکت خارج شوند و یکی از تعهدات شرکت در قرارداد اولیه امکان بازخرید کردن کالا ها در هنگام فسخ قرار داد می باشد.
• محصولات دارای ضمانت بازپس گیری صد درصدی هستند. این به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خطی مشی ها و سیاست های کلی این شرکت هاست.
• دقت زیادی بر روی محصولات و آموزش فروش محصولات وجود دارد و مشوق ها و یا پاداش های ارائه شده توسط شرکت بر مبنای فروش محصولات و عملکرد فروشی است که ارائه می گردد.
• محصولات برای برآورده کردن تقاضای عمومی عرضه می شوند و فروشندگان تشویق می شوند که حداقل موجودی را خرید داشته باشند و هنگامی که نیاز دارند خرید مجدد انجام دهند.
• هر فرد فروشنده باید از کدهای اخلاقی صنعت پیروی کند.

ویژگی های طرح های هرمی، کلاهبرداری مالی

• طرح هرمی به معنای سطوحی از شرکت کنندگان است که با ثبت نام اعضای جدید، گردش پولی طرح را به جریان می اندازند و براساس ثبت نام اعضاء به صورت مستقیم و غیر مستقیم به سود مالی(پورسانت) دست پیدا می کنند.
• این طرح ها محصولاتی را رائه می دهند که تولید آن ها ارزان است و هیچ گونه ارزش بازاری تثبیت شده ای ندارند. محصولات معجزه آسای جدید، محصولات درمانی عجیب و غریب نمونه ای از محصولات ارائه شده توسط آن هاست.
• هزینه ورود بسیار بالاست.
• طرح درآمدی مشخصی وجود ندارد.
• دست یابی به درآمد براساس ادعای طرح راحت و سریع است.
• پرداخت پاداش ها و مشوق ها بر مبنای عضوگیری است به جای فروش.
• عضوگیری یکی از شرایط الزامی عضویت در طرح و اشتغال به آن است.
• تمرکز بر روی افزایش تعداد اعضاء است.
• پرداخت از طریق اعضاء و براساس تعداد اعضای جذب شده است.
• هیچ سیاست بازپس گیری وجود ندارد.
• هیچ تعدی برای بازپس گیری محصولات وجود ندارد.
• هیچ تأکیدی بر روی محصولات و آموزش فروش محصولات وجود ندارد. تأکید صرفاً بر روی پولی است که از عضوگیری اعضای جدید به دست می آید.
• پیش انباشته سازی تشویق می شود. حجم محصولاتی به فروشندگان تحمیل می شود که فروشندگان توانایی فروش آن را ندارند و تقاضای واقعی در بازار برای آن وجود ندارد.
• هیچ تعهدی برای رعایت کدهای اخلاقی وجود ندارد.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =