شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

سوالاتی که فرصت فروش موفق را می‌کشند

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۳, ۱۳۹۸ 264 views

سوالاتی که فرصت فروش موفق را می‌کشند

با سلام و احترام.

امروز میخوام نمونه سوالات و مکالماتی را براتون بگم ک فرصت یک کسب و کار موفق را ازتون میگیره و باعث میشه شما در بازاریابی تلفنی که انجام میدید به نتیجه مطلوبتون نرسید.امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشه و بتونه بهتون کمک کنه تا یه کسب و کار موفق را داشته باشید.خوشحال میشم اگر شما هم تجربه ایی در این زمینه دارید با ما در میون بزارید تا هم من و هم دوستان دیگری که این مطلب را میخونن از نظراتتون استفاده کنند.همچنین میتونید به ما بگید چه سوالاتی در زمینه بازاریابی و کسب و کار دارید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم و مطالب سودمندی ک برای شما و کسب و کارتون مفید را در سایت قرار بدیم.

بریم سراغ سوالاتی که پرسیدن آنهامانع فرصت شغلی موفق میشه:

۱. می‌تونم کمکتون کنم؟
این سوال را بیشتر از فروشنده مغازه‌ها می‌شنوید. بین ۸۰ تا ۹۰ درصد مشتریان به صورت اتوماتیک به این سوال جواب “نه” می‌دهند. بنظر شما چرا اکثر افراد جواب “نه” میدهند، در کامنت مطرح کنید

۲. یک دقیقه زمان دارید؟
همه ما می‌دانیم شما به زمانی بیش از یک دقیقه نیاز دارید ولی پیغام شما به مشتری این است که می‌خواهید راهتان را با دروغ‌گویی باز کنید و واقعا برای وقت او ارزش قائل نیستید

۳. بد موقع که مزاحمتون نشدم؟
جواب: بله اتفاقا مشغول کاری بودم، بهتره بعدا صحبت کنیم! علت: شما با استفاده از کلمه “بدموقع” فرصت را برای رد شدن ایجاد کردید. نکته دوم: شما برای ارائه راهکاری تماس گرفته‌اید که زندگی مشتری را راحتتر می‌کند پس چرا فکر میکنید “مزاحم” او شده‌اید؟

۴.فکر می‌کنید به زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری نیاز داشته باشید؟
تعلل فرصت فروش را می‌کشد و شما تعلل کردید! اگر به محصول خود و ارزش آن ایمان دارید، چرا فکر می‌کنید مشتری به زمان بیشتری احتیاج دارد؟!

۵. میخواهید لیست قیمت براتون ارسال کنم؟
تبریک میگم با این سوال وارد “هزارتوی” پیگیری شدید که احتمال خروجتون با موفقیت به کمتر از ۵ درصد رسید. بجای اینکار مذاکره را به سمتی ببرید که نیاز مشتری را تشخیص دهید. حالا بجای اینکه او را با لیست قیمت مواجه کنید که خودش انتخاب کند، برای او پیشنهاد سرویس و قیمت بر اساس نیازش را ارسال کنید که میتواند در قالب پروپوزال، پیشفاکتور یا قرارداد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =