شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

زمان بندی درست برای شروع بازاریابی

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۱۶, ۱۳۹۸ 180 views

زمان بندی درست برای شروع بازاریابی

یکی دیگر از راهکارهای بسیار مهم برای شروع بازاریابی این است که شما توانایی زمانبندی در کسب و کار خود را داشته باشید .

شاید برای شما سوال باشد که زمان بندی در بازاریابی چیست ؟

برای مثال شما فرض کنید که آماده شدید برای یکی از محصولات یا خدمات خود تبلیغاتی را ارائه دهید و از طرفی بازار هدف شما افراد ۱۶ تا ۲۰ سال هستند حال شما چه زمانی باید تبلیغات خود را انجام دهید و در نظر بگیرید که در فصل پاییز یا زمستان قرار داریم .اگر کمی توجه کنید می بینید که افراد ۱۶ تا ۲۰ سال عموما کسانی هستند که در فصل پاییز یا زمستان بیشتر روزهای یک هفته را در مدرسه هستند و از طرفی دیگر عموما بیشتر مدرسه ها در کشور ایران در شیفت صبح فعالیت می کنند با این حال اگر شما در ساعات ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر تبلیغات انجام دهید با شکست مواجه خواهید شد .

البته این موضوع هم برای کسب و کارهای اینترنتی و هم غیر اینترنتی صدق می کند پس در نظر بگیرید که امورات بازاریابی خود را چگونه زمان بندی می کنید .شما باید بازار هدف خود را از لحاظ جمعیت شناختی بشناسید باید نسبت به روند زندگی آنها زمان بندی مناسبی نیز داشته باشید .کمی سخت به نظر میرسد ولی بعد از چند بار انجام دادن متوجه می شوید که بسیار راحت است و فقط با پرسیدن از کسانی که فکر میکنید می‌توانند مشتری شما باشند اطلاعات خوبی به دست می آورید پس دست به کار شوید و کسب و کار خود را با شکست مواجه نکنید .

برچسب ها : ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =