شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ 305 views

زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید

زبان بدن دیجیتالی کم کم در ادبیات مشتری مداری دیجیتالی جا می افتد و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. زبان بدن دیجیتالی به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که مشتری ها به طور آنلاین و در فضای برخط و مجازی انجام می‌دهند که شامل کارهای مختلفی نظیر مشاهده صفحات وب سایت تا کلیک روی فرم های مختلف می‌شود. عموما مشتری در فضای مجازی هویت خود را پنهان می‌کند اما هر رفتاری که نشان می‌دهد و هر کلیکی که می‌کند اطلاعات مهم و حیاتی درباره علاقمندی ها و احساسات او در اختیار شما می‌گذارد. از این رو لازم است که حتما زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید.

علیرغم پیشرفت‌های دیجیتالی که در ۲۰ سال گذشته صورت گرفته است، از پیشرفت در تجارت الکترونیک گرفته تا پیچیده‌تر شدن تکنولوژی بازاریابی، معیارهای عملکرد وب‌سایت در این دو دهه تغییر چندانی نکرده است.این حقیقت که نرخ تبدیل در این ۲۰ سال در ۳٪ راکد باقی‌مانده است نشانگر این است که معیار نادرستی برای تمرکز و توجه است. شاخص کلیدی عملکرد (KPI) می‌بایست به همان روشی گسترش بیابد که کانال‌های دیجیتال، رفتار مشتری، رویکرد خرید و عادت‌ها تکامل یافته‌اند. ولی، کسب و کارها همچنان به اندازه‌گیری، ردیابی و مشغولیت با نرخ تبدیل ادامه می‌دهند، زیرا ساده است.

مشکل این‌جا است که نرخ تبدیل، چیز زیادی درباره تجربه واقعی دیجیتال مشتریان‌مان به ما نمی‌گوید. و درک تجربه‌ی دیجیتال مشتریان از همیشه مهمتر است. ارتباط شفاف و قدرتمندی بین تجربه و درآمد وجود دارد، تا جایی‌که اکنون تجربه مهمترین متمایزکننده برند و ایجادکننده ارزش کسب و کار است.

فکر کردن به نرخ تبدیل به‌عنوان یک سفر، و نه یک اقدام تک، بسیار مهم است. تنها زمانی می‌توانیم اهداف را شناسایی کنیم و شروع به کار کنیم که تجربه‌ی بازدیدکنندگان ما با این اهداف سازگار باشد. اگر این سازگاری وجود داشته باشد، می‌توانیم تجزیه و تحلیل زبان دیجیتال بدن مشتریان را از طریق سفرشان آغاز کنیم، تا به دیدگاه کلی از تجربه‌شان برسیم و مواردی را که نیازمند پیشرفت هستند بیابیم.

کلید افزایش نهایی نرخ تبدیل از ۳٪ کنونی این است که به این تجربه به چشم ریالی بنگریم. هرچه تجربه‌ی بهتری را برای مشتریان‌مان فراهم کنیم، احتمال بیشتری وجود دارد از ما خرید کنند، خواه خرید آنلاین باشد یا حضوری.

برچسب ها : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =