شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغ موثر۴

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۳, ۱۳۹۸ 296 views

روش های تبلیغ موثر۴

۱۲-تبلیغ موثر با استفاده از طنز

ایرانی ها عاشق طنز هستند، جملات یا تصویرهایی که طنز دارند فوق العاده هستند.
استفاده از طنز و شوخی در تبلیغ موجب برجسته و منحصر به فرد شدن تبلیغ شما نسبت به بقیه تبلیغ ها می شود.

۱۳-چه بنویسیم تا تبلیغ موثر داشته باشیم؟

کمتر از خودتان بگویید و بیشتر به اینکه چه نیازی را می توانید رفع کنید بگویید.
ارزش کالای خود را بیان کنید.

۱۴- برای موثرتر شده تبلیغ خدمتی هم به مردم کنید

مثلا تقویم می دهند و در تقویم خود را تبلیغ می کنند.

۱۵-کاری کنید که تبلیغ شما را دور نیندازند

تبلیغات تاکسی تلفنی دیده ام که آیه الکرسی زیبا روی یک برگه گلاسه براق نوشته بود.
مطمئنا خیلی ها این تبلیغ را نگه می دارند.

۱۶-تبلیغ موثر با تست انواع تبلیغ

حتما قبل از توزیع تبلیغات آن را با چند نفر در میان بگذارید و یا یک دفعه ای یک تبلیغ را سه هزار تا چاپ نکنید .
بلکه چند تا تبلیغ بنویسید ده یا صد تا کپی بگیرید ببینید کدام یک مشتری بیشتری برای شما جلب می کند آن وقت تعداد زیادی از آن منتشر کنید.

۱۷-تبلیغ موثر با استفاده از اطلاعات تماس

اطلاعات تماس فقط شماره تلفن و مو بایل ندهید .
پنجاه در صد ایرانیان درون گرا هستند و حاضر نیستند به شما زنگ بزنند .
آنها دوست دارند به شما پیامک بزنند، یا ایمیل ارسال کنند، راهی برای تماس درون گرایان بگزارید.

۱۸-تبلیغ موثر با استفاده از عکس به جای حرف

اگر بتوانید با یک عکس منظور خود را برسانید خیلی بهتر از این است که جمله بنویسید.
زیرا ذهن انسان تصویر را بهتر و زود تر از جمله دریافت می کند.

۱۹-تبلیغ موثر با خلاقیت

یکی از ملزومات تبلیغات اثربخش، داشتن خلاقیت است.
خلاقیت عامل ایجاد کننده تمایز در میان سیل انبوه تبلیغات است.
خلاقیت در تبلیغ ابزاری هست که برای جلب توجه بیشتر مردم به کار میرود تا در نهایت بتواند ایجاد درگیری ذهنی در مشتری ایجاد کند
پس بهتر است متفاوت تبلیغ کنید تا در ذهن مشتری بماند.

۲۰- تبلیغ موثر با استفاده از فروش قبل از موقع

اگر مشتریان با شما و محصول تان آشنا نیست در ابتدا اگهی به سراغ فروش نروید .
بلکه ابتدا اطلاعات کافی در اختیار خواننده قرار دهید و او را تمایل به خرید کنید و سپس از قیمت و فروش صحبت کنید.

۲۱-نکته طلایی در تبلیغ کارآمد

بسیاری از مغازه ها برای جلب مشتری تبلیغات می کنند، اما اکثر تبلیغات آن ها جذب مشتری نمی کند ، یا بسیار کم جذب می کندچرا تبلیغ ما آن طور که باید جواب نمی دهد؟دلیل آن این است که اکثر تبلیغات طوری نوشته می شود که مغازه دار خودش را معرفی می کند، و در این جا مشتری با خود می گوید(خوب به من چه که تو کی هستی )
اگر می خواهید تبلیغ موثر داشته باشید، به جای معرفی خود به مشتری.بگویید اگر از شما خرید کنند چه منافعی می برند.
مثلا
چادر سرای نور، بورس انواع چادرمشکی و رنگی در خدمت شما عزیزان با ده سال سابقه
اما بهتر بود که این تبلیغ را می نوشت .
در چادر سرای نور شما چادر هایی می خرید که رنگ آن ثابت و ۲سال ضمانت دارد .
رود سر سنگینی نمی کند، حجاب کامل را به شما می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =