شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغ موثر۳

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۱, ۱۳۹۸ 320 views

روش های تبلیغ موثر۳

۷-تبلیغ موثر با راستی و صداقت

چیزی را تبلیغ کنید که هستید:اگر چیزی را تبلیغ کنید که نیستید یا از عهده آن نمی توانید برایید این به ضرر شماست .
بعضی در تبلیغاتشان می نویسند
بدون کارمزد
بدون پیش پرداخت
با اقساط ۶ماه
وقتی برای خرید می روید آن ها می گویند، فقط زمانی بدون کارمزد و بدون پیش پرداخت می فروشیم که شما سه کالا از ما بخرید.بنابر این اول آن کار را انجام دهید اگر دیدید می توانید انجام دهید بعد آن را تبلیغ کنید.

۸- تبلیغ موثر با استفاده از رنگ

از چه رنگ های در تبلیغ استفاده کنیم تا تاثیر مورد نظر را به مشتری القاء کند؟دوست دارید در نگاه اول کالا یا خدماتتان چه حسی را در مخاطب برانگیزاند؟
صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
ریسک پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت : صورتی ,آبی,سبز,سبز آبی را انتخاب کنید.
زیبایی : مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی و نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل : طلایی و مشکی و نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.
قدرت : مشکی را انتخاب کنید.

بنابراین بهتر است آگاه باشیم که رنگ مورد استفاده‌ ما بر مخاطب چه تأثیری می‌گذارد.

یک مثال ساده

آیا متوجه شده‌اید که بیش‌تر رستوران‌های عرضه کننده خوراک حاضری در دکوراسیون خود از رنگ‌های قرمز روشن و نارنجی استفاده می‌کنند؟

علت آن سرعت بالای این رنگ‌ها و تأثیر بر روی مشتری است.

زیرا رنگ‌های قرمز و نارنجی، مشتری‌ها را تشویق می‌کند تا هر چه زودتر غذایشان را بخورند و رستوران را ترک کنند.

یعنی همان کاری که صاحبان این قبیل رستوران‌ها از شما انتظار دارند.

یک مثال دیگر

اکثر دکمه های سایت ما به رنگ سبز هستند، دلیل آن این هست که کاربران دکمه های سبز را بیشتر از دکمه های دیگر رنگ ها کلیک می کنند

۹- تبلیغ موثر اندازه فونت

باید آنچه به نفع مشتریان است بزرگتر بنویسید، اطلاعات تماس و نام فروشگاه را ریزتر بنویسید.

۱۰ -تبلیغ موثر با استفاده از مکان نوشتن جمله ها

از بالا به پایین ابتدا آن چه به نفع مشتری است بنویسید و در آخر نام فروشگاه و آدرس و.. بنویسید.

۱۱- تبلیغ موثر با استفاده از محل تبلیغ

تبلیغ شما بدرد چه کسی می خورد؟
مثلا لوازم خانگی را برای خانم ها باید تبلیغ کرد، مخصوصا خانم های دم بخت .
بازاریاب ها به این محل می گویند (بازار هدف) به قول معروف بازار هدف شغل شما چه کسانی هستند؟

مثلا

از آنجای که ما می دانیم خوانندگان این صفحه فروشندگان و بازاریان هستند، ما هم در پایان این صفحه متناسب با (بازار هدف) کتاب های صوتی متناسب را تبلیغ می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =