شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغ موثر۲

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۱, ۱۳۹۸ 346 views

روش های تبلیغ موثر۲

۴- تبلیغ موثر با کلمات تحریک کننده احساس مشتری

اغلب تصمیمات ما به صورت احساسی گرفته و سپس با منطق توجیه می شوند.موضوع مهم این است که احساسات تحت تاثیر حواس پنچگانه ما ثبت و وارد مغز می شوند پس باید حواس مختلف شخص را در و فروش لحاظ کنیم.تحقیقات نشان داره که پخش یک موسیقی خاص بر تصمیمات خریدار تاثیر می گذاردهمچنین ثابت شده که استفاده از بوی وانیل در لباس فروشی باعث فروش بیشتر شده است.

به طور خلاصه هر عاملی که باعث ایجاد احساس بهتر در مشتری شود می تواند فرایند تصمیم گیری خرید را سادتر کندپس از خود بپرسید چگونه تبلیغ کنیم واز چه کلمات احساسی در تبلیغ به کار ببرم تا بیشترین اثر را داشته باشد؟ کلمات قدرت فوق العاده ای دارند.مثلا:
سریع، آسان، بسیار ارزان، تضمین، لذت ببرید، پول بیشتر، زمان کمتر، در خانه.
شما : کلمه بسیار ساده است این کلمه باعث میشود تا مخاطب به عنوان بخشی از گفتگو قرار بگیرد.
می توانید : این کلمه ای است که القا میکند که من می توانم کار انجام بدهم.
آسان: نشان مید هد که قرار نیست کار مشکلی انجام شود و بدست آوردن چیزی به راحتی امکان پذیر است.
جدید : یعنی من اولین کسی هستم که آن را ارائه می کنم.
اختصاصی: این چیزی است که مختص من است و من را متمایز نمایش می دهد.
بهترین : نشان دهنده تمایز و نوعی بزرگی است.

۵-تبلیغ موثر با تعداد جملات کمتر

چگونه تبلیغ کنیم تا با کمترین جملات بیشترین تاثیر را روی مشتری داشته باشد؟در حقیقت شما باید با سه عبارت یا جمله نظر مشتری را به تبلیغ جلب کنید، تا او اشتیاق پیدا کند بقیه را هم بخو اند.مثلا”:
تضمین قطعی یا برگشت شهریه
قدرت، سرعت، یک شاهکار
صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در پول، نتیجه ای فوری
تحویل رایگان هدیه و جایزه ، این ها کلماتی هستند که اشتیاق در مشتری ایجاد می کنند.

۶- تبلیغ موثر با استفاده از عدد ها کوچک یا بزرگ

اگر ده درصد تخفیف دارید ننویسید ده در صد، چون عدد کمی است بلکه آن را جمع ببندید.مثلا:
یک روسری دارید ۲۵۰۰۰تومان و با ده در صد تخفیف می شود۲۵۰۰تومان.
اگر می خواهید عدد آن زیاد به نظر برسد این گونه بنویسید.
باخرید تنها سه عدد روسری از ما تا ۷۵۰۰ تومان صرفه جویی می کنید.

قیمت محصولات در ایران چندین صفر دارد مثلا کتاب ۹۰۰۰۰ریال است و وقتی قیمت ها را از ریال به تومان می کنیم استقبال و فروش بیشتر می شود یعنی به جای کتاب ۹۰۰۰۰ریال بنویسید ۹هزار تومان فروش بیشتر می شود .وقتی می خواهید قیمت به نمایش بگذارید از حداقل صفر استفاده کنید.وقتی می خواهید هدیه ای را به محصول و یا خدمات اضافه کنید حتما صفر ها را بنویسید.مثلا قیمت کتاب ۹ هزار تومان و هزینه پست که توسط ما پرداخت می شود ۳۰۰۰۰ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =