روش های تبلیغات۳
روش های تبلیغات۳
تبلیغات با استفاده مستقیم از محصولProduct Placement
تبلیغات با استفاده مستقیم از محصول به معنای استفاده از آن در یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی است. در این مدل از تبلیغات بازیگر یا مجری یک مجموعه تلویزیونی یا رادیویی از محصول شما استفاده میکند و از این طریق آن را به مخاطب معرفی میکند. این مدل از تبلیغات هر روزه بیشتر در برنامههای تلویزیونی و رادیویی مشاهده میشود و بسیاری از شرکتها از این راه سعی در جذب مشتریان جدید دارند.
تبلیغات مناسبتی و حمایت مالیEvent Marketing
حمایت مالی از یک تیم ورزشی یا خیریه، زیرمجموعه این روش از تبلیغات قرار میگیرد. استفاده از تبلیغات مناسبتی به شما کمک می کند تا نامتان به خوبی دیده شود و از آن جایی که در مناسبت یا مراسم خاصی شرکت میکنید و یا تصمیم دارید از یک تیم ورزشی یا خیریه حمایت کنید، حتما در انتخاب آن دقت کافی را به خرج دهید؛ چراکه مخاطبان، شما را به این مراسم یا تیم ورزشی ربط میدهند و در کنار آنها در ذهنشان نقش میبندید.
ایمیل مارکتینگ Email Marketing
با توجه به تعداد بالای ایمیلهای دریافتی در طول روز و هزینه پایین ارسال و دریافت ایمیل، بازاریابی در این حوزه میتواند بستر مناسبی برای بازاریان حوزه دیجیتال مارکتینگ باشد. بازاریابهای آنلاین حوزه دیجیتال مارکتینگ معتقدند که بازاریابی از طریق ایمیل روشی مرجع و تخصصی است. بر اساس تحقیقات انجام شده، به ازای هر هزار تومان هزینهای که برای ایمیل مارکتینگ در نظر میگیرید، بازگشت سرمایه ای در حدود ۴۳ هزار تومان را می توان انتظار داشت

دیدگاهتان را بنویسید