شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغات۲

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۲۴, ۱۳۹۸ 298 views

روش های تبلیغات۲

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعیSocial Media Advertising

پینترست (Pinterest)، اینستاگرام (Instagram)، فیس‌بوک (Facebook)، تلگرام و بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی امکان تبلیغات ارزان قیمت را به سادگی در اختیار شما قرار می‌دهند. مزیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات در این است که شما می‌توانید تبلیغاتتان را بدون هزینه و کاملا رایگان در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. البته برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید ترفندهای مربوط به هر شبکه اجتماعی را به کار ببرید تا تبلیغی اثرگذار داشته باشید. همچنین می‌توانید تبلیغات خود را در صفحات محبوب شبکه‌های اجتماعی انجام دهید؛ صفحاتی که مخاطبان هدف شما آن‌ها را دنبال کرده‌اند. تبلیغات بازدیدی

تبلیغات در روزنامه ها و مجلاتNewspaper & Magazines

با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی و محبوبیت رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات روزنامه‌ای همچنان می‌توانند اثرگذار باشند. بسیاری از افراد هر روز صبح روزنامه می‌خوانند و یا همچنان به مجله محبوب خود وفادار هستند. تبلیغات در روزنامه های و مجلات به دلیل گستردگی در سطح شهر و یا حتی کشور یک استراتژی مناسب برای کمپین تبلیغاتی به شمار می آید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در ضمن به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری از روزنامه ها و مجلات علاوه بر نسخه‌های چاپی، نسخه‌های دیجیتالی خود را نیز منتشر می‌کنند و در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند؛ بدین ترتیب مخاطبان دوستدار تکنولوژی نیز می توانند هدف تبلیغات شما قرار‌ گیرند.

تبلیغات شهریOutdoor Advertising

کافیست به یکی از خیابان‌ها یا بزرگراه‌های سطح شهر بروید، بدون شک بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی را در آن‌ها مشاهده می‌کنید که هر یک محصول یا خدمتی را تبلیغ می‌کنند. حتی در بسیاری از نقاط شهر بیلبوردهایی با صفحه نمایش بزرگ نصب شده‌اند و تبلیغات دیجیتالی را نمایش می‌دهند. از جمله دیگر امکاناتی که در سطح شهر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند، وسایل نقلیه عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس یا مترو هستند. این وسایل مثل تاکسی، اتوبوس و … یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای انجام تبلیغات شهری هستند چرا که مردم هر روزه و در هر کجای شهر می‌توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند. اگر سعی در ایجاد تبلیغی خلاقانه داشته باشید بدون شک توجه بسیاری از مخاطبان هدف خود را جلب می‌کنید.

تبلیغات در رادیو و پادکست‌هاRadio & Podcasts

در تبلیغات رادیویی یا پادکستی، نام محصول یا خدمت شما بارها  بارها در برنامه های رادیویی و پادکست‌ها تکرار می شود و این تکرار در صورت همراهی با یک متن یا موسیقی به یاد ماندنی به خوبی در ذهن مخاطب شما جای می گیرد. شما می‌توانید با استفاده از یک تبلیغ ضبط شده یا به عنوان اسپانسر یا حامی مالی یک پادکست، تبلیغات خود را انجام دهید؛ بدین ترتیب بیشترین اثرگذاری را بر روی مخاطب خواهید داشت. در انتخاب پادکست‌ها حتما به این نکته توجه داشته باشید: “پادکست هایی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما شنونده آن هستند.” فراموش نکنید که به دلیل عدم وجود تصویر یا ویدئو، تنها راه پیش روی شما برای جذب مخاطب بازی با جملات یا استفاده از آواها و موسیقی‌های به یاد ماندنی است تا در ذهن افراد نقش ببندید و فراموش نشوید.

تبلیغات ویدئویی Video Advertisement

تبلیغات ویدئویی یکی دیگر از انواع تبلیغات دیجیتالی است. در این روش می‌توانید با ساخت یک ویدئوی کوتاه و به اشتراک‌گذاری آن در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود، محصول یا خدمتتان را به مشتری معرفی کنید. همچنین می‌توانید تبلیغات ویدئویی خود را به آژانس های تبلیغاتی سفارش دهید و یا این کار را توسط تیم تبلیغاتی و بازاریابی خود انجام دهید و با ساخت یک موشن گرافی ساده تبلیغات اثرگذاری بسازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =