روش های تبلیغات۱

روش های تبلیغات1

روش های تبلیغات به چند دسته تقسیم می شوند. انتخاب هر یک از این روش‌ها به هدف شما و هزینه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید، بستگی دارد.
*تبلیغات نمایشی
*تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
*تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات
*تبلیغات شهری
*رادیوها و پادکست‌ها
*تبلیغات ویدئویی
*تبلیغات با استفاده مستقیم از محصول
*تبلیغات مناسبتی و حمایت مالی
*ایمیل مارکتینگ

**تبلیغات نمایشیDisplay Advertising

این شیوه از تبلیغات، تبلیغات در روزنامه‌ها و یا تبلیغات دیجیتالی را در‌برمی‌گیرد. در حقیقت تبلیغات دیجیتالی را می‌توان نسخه به روز شده تبلیغات روزنامه‌ای دانست؛ چرا که همان ایده مطابق با پیشرفت های قرن بیست و یکم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. در این روش تبلیغاتی، شما با خریداری فضای تبلیغاتی در سایت‌ها، روزنامه‌ها و مجلاتی که بازدیدکنندگان آن‌ها مخاطبان هدف شما هستند؛ در راستای شناخته شدن محصول یا خدمت خود و افزایش فروشتان فعالیت می‌کنید. در تبلیغات نمایشی گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار دارد: می‌توانید فقط از متن در تبلیغات خود استفاده کنید و یا تصویری از محصول یا هر تصویر دیگری که فکر می‌کنید روی تبلیغات شما اثر دارد را در آن جای دهید.
تفاوت اصلی میان تبلیغات در سایت ها و تبلیغات در روزنامه ها، استفاده از تکنیک‌های موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف است. در این روش شما می‌توانید کاملا هدفمندتر و تاثیرگذارتر برای مشتریانی تبلیغ کنید که به دنبال محصول شما هستند. تعرفه این گونه تبلیغات بر اساس هر کلیک محاسبه می‌شود. مدل دیگری نیز برای محاسبه هزینه تبلیغات نمایشی وجود دارد که در آن هزینه تبلیغات بر اساس هر 1000 کلیک مشخص می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =