شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغات رایج دنیا

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۷, ۱۳۹۸ 226 views

روش های تبلیغات رایج دنیا

تبلیغات به شکل شگفت‌انگیزی تغییر کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده بدل شده است. این روزها، شاهد وجود روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع روش‌های تبلیغات امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، به‌شدت باز شود. حالا دیگر انواع روش های تبلیغات محدود به روش‌های قدیمی نیست. امروز ویدیوهای ویروسی یا همه‌گیر در سطح شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سایت‌ها، فضاهای گفت‌وگوی کاربران درباره‌ی برندها و… شکل انواع روش های تبلیغات را دگرگون کرده است. با ما همراه باشید تا با تغییرات رسانه‌های امروزی و انواع روش های تبلیغات بیشتر آشنا بشوید:

  • تبلیغات دیجیتالی

تبلیغاتی که در سطح اینترنتی می‌بینید، در حوزه‌ی تبلیغات دیجیتالی قرار می‌گیرند. در بسیاری از سایت‌ها، تبلیغات مختلفی وجود دارند و این تبلیغات یکی از روش‌های عمده‌ی کسب درآمد برای وب‌سایت نمایش‌دهنده‌ی آن هستند.شیوه‌ی دیگر تبلیغات جدید، تبلیغات بومی هستند. این روش از تبلیغات نیز راه دیگری برای کسب درآمد وب‌سایت‌ها است و از طریق محتوایی مربوط به برند و محصول، متن یا مقاله‌ای آن را تبلیغ می‌کند.تبلیغات دیجیتالی به‌شدت در حال رشد و تکامل هستند و از طریق بسترهای مختلفی چون فیسبوک، اسنپ‌چت و… باعث می‌شوند تا تبلیغات در سطح وسیعی از مخاطبان دیده بشود.

  • تبلیغات موبایلی و تلفنی

از میان انواع روش های تبلیغات جدید، تبلیغات تلفنی و موبایلی یا به عبارت کلی‌تر تبلیغات در سطح دستگاه‌های کوچک و قابل‌حملی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به‌شدت رواج پیدا کرده است.به کمک این دستگاه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… به‌سادگی پای تبلیغات به این ابزارها نیز باز شده است. اما در استفاده از این رسانه‌ها نیز باید نهایت دقت و توجه را به‌کار برد، زیرا ممکن است بی‌برنامگی و تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان شود.هر یک از این روش‌های جدید تبلیغات در صورت اغراق و بی‌برنامگی می‌توانند موجب اثرات معکوس بشوند.

  • تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی در گذشته یکی از مهم‌ترین ابزار در دستان صنعت تبلیغات بود اما امروز با وجود فناوری‌های گوناگون، تبلیغات چاپی کمی عقب‌نشینی کرده است. تنها موضوعی که همچنان باعث اثرگذاری تبلیغات چاپی می‌شود، تمایز و تفاوت آن است.اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد. تبلیغات چاپی دارای ۳ زیرمجموعه است:

  1. تبلیغات تناوبی: وقتی تبلیغات در نشریاتی با تاریخ انتشار مشخص منتشر می‌شود، یعنی در قالب روزنامه، ماهنامه و… به آن تبلیغات تناوبی گفته می‌شود. برای سال‌های متمادی این روش، یکی از مهم‌ترین انواع روش های تبلیغات بود و به‌واسطه‌ی آن میلیون‌ها مخاطب تصویر تبلیغ چاپی را در پشت مجله یا در صفحات میانی آن شاهد بودند.
  2. بروشورها، برگ‌نامه‌ها و تبلیغات در نقطه‌ی فروش: این نوع از تبلیغات که در قالب برگه‌های تبلیغاتی، بروشورها و… منتشر می‌شوند، گاهی به شکل جداگانه و گاهی نیز در میان صفحات روزنامه‌ها و مجلات توزیع می‌شوند. این تبلیغات می‌تواند در قالب بروشورهایی شکیل و با جنس مرغوب روی پیشخوان بخش ارتباط با مشتری و… نیز قرار بگیرد. در این صورت عمر طولانی‌تری نسبت به برگه‌های کاغذی که در خیابان‌ها توزیع می‌شوند، خواهند داشت. نکته دیگر این است که این نوع آگهی‌ها نسبت به تبلیغات چاپی، امکان ارائه اطلاعات بیشتری را در قالب تبلیغات فراهم می‌کند.
  3. تبلیغات پستی مستقیم: هر دو روش از انواع روش‌های تبلیغات که در بالا عنوان شد، می توانند در دسته‌ی این تبلیغات پستی مستقیم قرار بگیرند. در واقع، در این روش، محتوای تبلیغاتی برای مخاطبان از طریق پست فرستاده می‌شود.این روش نیز می‌تواند بسیار خوب و مؤثر واقع بشود، البته تا جایی که مورد سواستفاده‌ی آژانس‌های بازاریابی قرار نگیرد. اگر در این روش، از تکنیک‌های خلاقانه و جذاب استفاده شود، تأثیر خوبی بر مخاطب خواهد داشت و او را بیشتر با برند و محصول و… آمیخته خواهد کرد.
برچسب ها : ، ، ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =