شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

روش های تبلیغات اینستاگرام۳

نوشته شده توسط در تاریخ مرداد ۳, ۱۳۹۸ 250 views

روش های تبلیغات اینستاگرام۳

تبلیغات اینستاگرام ۴: با خرید تبلیغات طولانی مدت تخفیف بگیرید.

قبل از این که این مورد را شرح دهیم، بدانید که بهتر است قبل خرید یکباره و طولانی مدت، پیج‌های مختلفی را امتحان کنید و هرکدام که بازدهی بیشتری داشت برای این کار انتخاب کنید. در ابتدا باید از اینستاگرامر بپرسید که هزینه یک پست برای مدت مشخص چقدر می‌شود.زمانی که قیمت دست تان آمد، از او بپرسید که آیا برای خرید هفتگی یا ماهیانه تخفیفی در نظر گرفته است یا خیر. بیشتر اینستاگرامرها این تخفیف را در نظر می‌گیرند و آگهی شما را یک روز در میان یا هفته‌ای چند بار به نمایش در می‌آورند.

تبلیغات اینستاگرام ۵: در مورد دیگر آگهی دهندگان سوال کنید.

شاید برایتان مهم باشد که چه برندهای دیگری با اینستاگرامر کار می‌کنند. اگر در این باره سوال نکنید ممکن است روزی ببینید که آگهی شما بعد از آگهی رقیب اصلی تان قرار گرفته است!

تبلیغات اینستاگرام ۶: قیمت‌ها به شدت متنوع است.

روش های تبلیغ در اینستاگرام بسیار گسترده است و هر فرد قیمت و تعرفه خاص خودش را دارد و این تعرفه‌ها به شکل چشمگیری با هم تفاوت دارند. حواس تان باشد که در ازای چه خدماتی چه پولی می‌دهید.

تبلیغات اینستاگرام ۷: حواس تان انواع حساب‌های کاربری در اینستاگرام باشد.

حساب‌های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد. شما اگر می‌خواهید خودتان تبلیغ در اینستاگرام خود را بر عهده بگیرید، باید حواس تان به موارد زیر باشد:

پیج‌های موضوعی: تبلیغات در این پیج‌ها معمولا از پیج‌های دیگر ارزان تر است. پیج‌های موضوعی بر روی موضوع خاصی متمرکز هستند و به شخص خاصی وابستگی ندارند. آنها ممکن است فقط عکس هایی از حیوانات، طبیعت، عکس‌های کارتونی، جوک و لطیفه یا عکس‌های آموزشی ارسال کنند.

پیج‌های فروشگاهی: تعرفه تبلیغات در این پیج‌ها معمولا در حد وسط قیمت‌ها قرار دارد. تعداد فالوئر زیاد یکی از ویژگی‌های این پیج هاست و البته باید توجه داشته باشید که تعداد آگهی هایی که این اینستاگرامرها ارسال کنند نیز زیاد است.

پیج‌های شخصی وبلاگ نویسان یا دیگر افراد مشهور: اینگونه پیج‌ها اغلب بیشترین میزان قیمت در اینستاگرامرها را دارند. دلیل این موضوع نیز تاثیر زیاد این افراد روی کاربران شان است. به طوری که احتمالا تبلیغات در این پیج‌ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می‌کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =