
روان شناسی رنگ در تبلیغات
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگهای قابل رؤیت تجزیه میشود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگهای دیگر نیست.
آزمایشهای بعدی نشان داد که با ترکیب نورها میتوان رنگهای مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود میآورد.
رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی میگویند. بعضی از رنگها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی میکنند و نور سفید میسازند. این رنگها را نیز رنگهای مکمّل مینامند.
بله دوستان عزیز در این پست شما می تونید فایل پاورپوینتی را دانلود کنید که با روان شناسی رنگ به خصوص در تبلیغات آشنایی کامل پیدا کنید. این فایل بسیار کاربرد زیادی داره برای انتخاب رنگ های سازمانی، رنگ های لوگو و ست اداری ، رنگ طراحی ها و گرافیک های کاربردی در وبسایت شخصی و شرکتی خود و همچنین کاربردهای بسیار زیاد دیگری هم دارد.
پس این فایل را دانلود کنید و با استفاده از آن لذت ببرید
راستی یادم رفت بگم
موفق و موید باشید
[purchase_link id=”3674″ style=”button” color=”red” text=”برای خرید فایل روانشناسی رنگ در تبلیغات کلیک کنید”]
- عابدی مدیسه
- شهریور 3, 1394
- 332 بازدید
2 دیدگاه برای “روان شناسی رنگ در تبلیغات(پاور پوینت)”
مطالب خیلی خوب بود.ممنون
تشکر از لطفتون