رسانه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک

رسانه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک

 

  1. یک سیاست رسانه‌ی اجتماعی شفاف داشته باشین: اینکه کسایی که توی شبکه های اجتماعی شرکتتون چه  پست و مطلب میزارن خیلی مهم و باید با برند و کارتون همخوان باشه.این مهم که افرادی که نماینده کاری شمان با مشتری درست برخورد کنن.
  2. از برنامه کاری اجتماعی درستی استفاده کنید: این مهم که برای کسب و کار کوچیکتون یه برنامه درستی انتخاب کنین.بعضی مطالب را میشه در بیش از سایتهای اجتماعی اشتراک گذاشت.
  3. مدام پست بگذارید: وقت گذاشتن برای گذاشتن پست و مطالب جدید مهمه.میتونین یه مدیر برای سایتتون بزارید.
  4. نگذارید نظرات منفی به شما برسد: اگه یه مشتری ناراضی داشتید شما همچنان ادب و احترام داشته باشین.
  5. از هشتگ‌های درست استفاده کنید: وقتی از هشتگ درست استفاه کنید توی دراز مدت میتونید جواب بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =