رسانه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
رسانه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
- یک سیاست رسانهی اجتماعی شفاف داشته باشین: اینکه کسایی که توی شبکه های اجتماعی شرکتتون چه پست و مطلب میزارن خیلی مهم و باید با برند و کارتون همخوان باشه.این مهم که افرادی که نماینده کاری شمان با مشتری درست برخورد کنن.
- از برنامه کاری اجتماعی درستی استفاده کنید: این مهم که برای کسب و کار کوچیکتون یه برنامه درستی انتخاب کنین.بعضی مطالب را میشه در بیش از سایتهای اجتماعی اشتراک گذاشت.
- مدام پست بگذارید: وقت گذاشتن برای گذاشتن پست و مطالب جدید مهمه.میتونین یه مدیر برای سایتتون بزارید.
- نگذارید نظرات منفی به شما برسد: اگه یه مشتری ناراضی داشتید شما همچنان ادب و احترام داشته باشین.
- از هشتگهای درست استفاده کنید: وقتی از هشتگ درست استفاه کنید توی دراز مدت میتونید جواب بگیرین.

عابدی مدیسه
تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.
دیدگاهتان را بنویسید