شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

راه کنترل استرس در محیط کار

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۹, ۱۳۹۸ 177 views

راه کنترل استرس در محیط کار

برای داشتن کاری پر انرژی و خستگی کمتر باید بتوانید که برخی تغییرات در عادات خود ایجاد کنید . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در محیط کار خود استرس داشته باشید و از انجام کارتان جلوگیری نماید و نتوانید کاملا کار خود را انجام دهید . برخی کارهای ساده وجود دارند که می توانید با کمک آنها به یک کارمند پر کار تبدیل شوید و دیگر هیچ استرسی نخواهید داشت و این موارد عبارتند از :

  1. نرم افزارهایی که از آنها زیاد استفاده می کنید را حذف کنید:اگر شما در انجام کامل کارهایی که باید در طی روز را انجام دهید ، با کمبود زمان مواجهه می شوید ، می تواند به چندین دلیل باشد که برخی از آنها عبارتند از پرحرفی ، استفاده از تلفن همراه ، مکالمه تلفنی و… . برای اینکه تبدیل به یک کارمندی که قادر به انجام تمام کارهایی که در طول روز به ان سپرده می شود ، شوید باید برخی تلنگرها را انتخاب کنید و عمل نمایید . اگر شما از برنامه های تلفن هوشمند خود در محل کارتان استفاده می نمایید و زمان زیادی را از شما می گیرند ، می توانید آنها را پاک کنید تا بتوانید به تمام کارهایتان برسید .شاید کار سختی باشد و برای دیدن نتیجه آن برای مدت یک هفته آنها را حذف کنید و حتما نتیجه کار را مشاهده خواهید نمود .
  2. قبل از خواب یک یادداشت بنویسید:برای به یادآوردن و فراموش نکردن کارهایی که می خواهید در طول روز انجام دهید ، می توانید قبل از خواب آنها را با خود مرور کنید تا فراموش نکنید . با این کار شما سریع تر خواهید خوابید و این تنها به یک دلیل است چرا که احساس مسئولیت خواهید کرد و دیگر در صفحه های مجازی مشغول نخواهید شد که در نتیجه تبدیل به یک انسان منظم و مسئولیت پذیر خواهید شد .همچنین می توانید یک ساعت قبل از خواب یک ساعت تنظیم نمایید که زمان خواب را برای شما یادآوری نماید و همچنین یک ساعت دیگر برای صبح تنظیم نمایید که سر موقع بیدار شوید و در محل کارتان سریعتر حضور یابید .
  3. همیشه در کنارتان یک بطری آب قرار دهید:با نوشیدن آب کافی می توانید توانایی انجام به نحو احسنت کارهایتان را افزایش دهید . برای این کار قبل از ترک کردن خانه تان می توانید یک بطری آب را با خودتان حمل نمایید و با خودتان به محل کارتان ببرید .همچنین در نظر داشته باشید زمانیکه آب در دسترستان باشد ، از آن بیش از حد خواهید نوشید . فواید نوشیدن آب بسیار زیاد است و برخی از آنان عبارتند از تقویت دستگاه گوارش ، کاهش وزن و…
  4. تحرک داشته باشید:استرس اغلب نه تنها یک مشکل روان شناختی است بلکه علل فیزیولوژیکی دارد . برای درمان این مسائل می توانید با استفاده موارد بالا این مشکل را حل نمایید و علاوه بر آنها ، تحرک نیز می تواند از میزان استرس شما بکاهد و داشتن تحرک و یا ورزش کوتاه قبل از شروع کار می تواند موثر باشد و روزتان را نیز پر انرژی تر آغاز خواهید کرد .
برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =