
دومین شرکت تبلیغاتی برتر جهان
شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide
تمرکز «دی دی بی» بر تولید محتوا و معرفی خود به عنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. تلاش آنها این است که با حداقل هزینه و خیلی سریع به این هدف نائل آیند. آنها بوسیله داشبوردهایی که طراحی کردهاند با جمع آوری دادههای بسیار از کمپینهای خود، کارایی این کمپینها را رصد میکنند و قادر هستند تا فرایندهای کاری خود را به سرعت اصلاح کنند. «دی دی بی» برای شرکتهایی مانند گلاد (Glad)، آیکیا (Ikea)، مک دونالد (McDonald)، فولکس واگن (Volkswagen)، اسپرینت (Sprint)، سیدنی اُپن هوس(Sydney Opera House) خدمات تبلیغاتی زیادی ارائه کردهاست.
تمرکز «دی دی بی» بر تولید محتوا و معرفی خود به عنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. تلاش آنها این است که با حداقل هزینه و خیلی سریع به این هدف نائل آیند. آنها بوسیله داشبوردهایی که طراحی کردهاند با جمع آوری دادههای بسیار از کمپینهای خود، کارایی این کمپینها را رصد میکنند و قادر هستند تا فرایندهای کاری خود را به سرعت اصلاح کنند. «دی دی بی» برای شرکتهایی مانند گلاد (Glad)، آیکیا (Ikea)، مک دونالد (McDonald)، فولکس واگن (Volkswagen)، اسپرینت (Sprint)، سیدنی اُپن هوس(Sydney Opera House) خدمات تبلیغاتی زیادی ارائه کردهاست.
عوامل کلیدی که این شرکت را به عنوان یکی از شرکتهای تبلیغاتی عالی رتبه تبدیل کرده است:
پاداشها و جوایز
«دی دی بی» به دلیل عملکرد شاخص خود در صنعت تبلیغات، تا کنون جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است که فهرست آنها را میتوانید در اینجا ببینید. با نگاهی به عناوین زیر، میتوان علت افزایش رتبه این آژانس تبلیغاتی و تبدیل شدن آن به یکی از بهترینها را درک کرد:
101 شیر (Lions ) در فستیوال خلاقیت بینالمللی شیرهای کن (مانند Grand Prix کارایی خلاقیت و چندین شیر طلایی) در سال 2016
32 مداد در جشنوارهی R&AD در سال 2015
32 جایزه در جشنوارهی بین المللی لندن در سال 2016
گستره حوزه فعالیت
بیشترین سرویسهای تبلیغاتی که این شرکت تبلیغاتی میدهد عبارتند از پیامهای بازرگانی کوتاه، فیلمهای کوتاه اطلاع رسانی (infomercials ) و یا دیگر انواع موشن گرافیک. «دی دی بی» آثار گرافیکی ویژهای خلق میکند که در آن از تصاویر جذاب، آمارهای پژوهشی، مفاهیم هوشمندانه و جذابیتهای مدرن استفاده شده است. آنها کمپین تبلیغاتی «کمک به کنیا، نه کانی» را بر عهده داشتند که در نتیجه آن مبالغ زیادی برای کمک به آفریقا جمعآوری شد. («کانی وست» یکی رپر و ترانهسرای آمریکایی است که کنسرتهای خیریهای نیز برگزار میکند.) «دی دی بی» آمارهای خیلی ارزشمندی دارد که ثابت میکند که در اجرای استراتژیهای تبلیغاتی موثر کاملاً تواناست.
خدمات مشتریان
«دی دی بی» با ایجاد یک فضای شخصی که در آن کارمندان نظرات و فلسفههای خود را در رابطه با شرکت به اشتراک میگذارند، شرایطی ایجاد کرده است که کاملاً متفاوت از سایر شرکتهای تبلیغاتی است. در حالیکه بیشتر آژانس های تبلیغاتی در حد چند پاراگراف در رابطه با تاریخچهی شرکت خود مینویسند، «دی دی بی» فیلمهای تبلیغاتی در حد کسب و کارهای خیلی بزرگ میسازد و ارتباطی صمیمی با مردم برقرار میکند. شرکت «دی دی بی» در شهرهای بزرگ ایالات متحدهی آمریکا مثل دیگر آژانسهای تبلیغاتی بزرگ حضور دارد، شهرهایی نیویورک سیتی، بروکلین، میامی و سان فرانسیسکو.
- عابدی مدیسه
- تیر 24, 1398
- 74 بازدید