درباره من
دو گروه در تجارت وجود دارند؛ گروه اول که همیشه موفق میشوند و گروه دوم، علیرغم تلاش فراوان شکست میخورند و نمیتوانند جایگاه ایده آل خویش را کسب کنند. یافتن دلایل شکست و موفقیت، از دیرباز دغدغه تاجران بوده است. اما هیچ تاجری بدون یک برنامه ریزی هدفمند و ارزیابی راهکارهای مختلف، سرمایه خویش را به خطر نمیاندازد. چه عواملی موجب شکست و رکود اقتصادی میشوند؟
برای رسیدن به مرحله آرمانی و سود قطعی محصولات به چه ابزارهایی نیاز دارید و چه راهبردی را برای حل این معضل اتخاذ خواهید کرد؟ مثلاً مالک یک رستوران، پس از راه اندازی، ورود مشتریان و دریافت سودهای قطعی در پایان هرسال، به هدف اصلی خویش رسیده است، اما این راهبرد در دراز مدت نتیجه ای دربر نخواهد داشت.
محتوای درج شده در این سایت نتیجه تلاش نویسنده توانمند مسلم عابدی مدیسه می باشد کتابی که نیاز آن برای هر کارآفرین و صاحب کسب و کاری احساس می شود هرچند شاید این مقدمه ای است از راهی پر فراز و نشیب، اما می تواند برای آنها که در ابتدای راه هستند و یا آنان که راه رفته اند و دارای تجربه هستند بسیار مفید فایده واقع شود .
امرزوه روشهای قدیمی نا کارآمد می شود و تکنولوزی جدید و نسل جدید نیازهایی دارد فرای آنچه در تصور است و مهندس عابدی مدیسه تمام این جوانب را مد نظر قرار داده در اطاق فکرهای متعدد به این مهم اهتمام ورزیده است همچنین در حد بضاعت مطالبی را من باب درس پس دادن خدمت شما بزرگان و سروران ارائه نموده است.
در این محتوا گزیده مطالبی را در باب بازاریابی و فروش ، بازار و بازاریابی ، مدیریت کسب و کار ، افراد موفق و روان شناسی بازار و کسب و کار ، وبسایت ، گرافیک و تبلیغات و … ارائه می کنیم تا خوانندگان محترم بعد از پایان مطالعه با نحوه ارتباطات در بازار کار ، مدیریت کسب و کار به خصوص کسب و کار اینترنتی ، بازار و بازاریابی ، موفقیت های افراد موفق و …. آشنا شوند و بتوانند کسب و کار موفق و پر رونقی را راه اندازی کنند و شکوفایی در بازار اقتصاد داشته باشند.
امیدواریم با این کار گامی هرچند کوچک در شکوفایی بیش از پیش اقتصاد خصوصی، کسب و کار و مشاوره بازاریابی و کار در کشورمان برداشته باشد.
