شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

حفظ مشتری وخرید جدید مشتری

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۱۹, ۱۳۹۷ 613 views

حفظ مشتری وخرید جدید مشتری
یکی از اصول اساسی فروش در دوران رکود اقتصادی، حفظ مشتریان فعلی و فروش مجدد به آن ها می باشد.ما باید در مدت زمان طول عمر مشتری (طول عمری کاری وی برای ما) حداکثر فروش را به آن ها داشته باشیم. از جمله موارد مهم در این زمینه شناخت بازه مجدد خرید مشتری می باشد.
بازه مجدد خرید مشتری مدت زمانی است که مشتری پس از خرید، مجددا به محصول ما نیاز پیدا می کند. به عنوان مثال در یک آرایشگاه مردانه مشتریان پس از دریافت خدمات عموما در یک دوره ۲ الی ۵ هفته ای خرید خود را تکرار می کنند. فروشندگان حرفه ای همواره ارتباط خود را با مشتریان فعلی شان حفظ می کنند و پیش از شروع دوره زمانی خرید مشتری با او خود تماس می گیرند و راه را بر رقبای احتمالی سد می کنند.

به مثال های زیر توجه کنید:
۱) شرکت بیمه می تواند اطلاعات تاریخ بیمه نامه مشتریانش را ثبت کند و پیش از اتمام اعتبار بیمه نامه با مشتری برای تمدید بیمه تماس بگیرد.
۲) شرکت فروشنده دستگاه های تصفیه آب می تواند بازه زمانی تعویض فیلتر های دستگاه را برآورد کند و پیش از اتمام این مدت زمان با مشتری تماس بگیرد.
۳) فروشگاه تعویض روغن می تواند بر حسب کیلومتر ماشین با تخمین کارکرد اتومبیل هر یک از مشتریانش پیش از اتمام مدت زمان تعویض روغن برای مشتریانش اس ام اس بفرستد و به آن ها یاد آوری کند.
۴) دندان پزشک می تواند در بازه زمان های شش ماهه برای معاینه دندان مشتریان برای آن ها پیامک بفرستد.
۵) فروشنده تجهیزات آتش نشانی در مدت زمان های معین جهت شارژ کپسول های آتش نشانی با مشتریان تماس بگیرد.
۶) سازنده غرفه های نمایشگاهی پیش از زمان نمایشگاه های بین المللی حوزه کار مشتری با او تماس بگیرد.
با شناخت بازه مجدد خرید مشتری می توانید سطح فروش خود را حفظ و افزایش فروش را تجربه کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =