شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی۲

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۲, ۱۳۹۸ 271 views

جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی۲

  • بهترین عنوان را برای تصویر محصول استفاده کنید

تصویری که برای محصول خود قرار می دهید باید دارای عنوان باشد چرا که بسیاری از افراد در تصاویر موجود در گوگل به دنبال محصول مورد نظر خود می گردند بنابراین با انتخاب عنوان مناسب، باعث میشوید که محصولتان به خوبی دیده شود و موتور های جستجو گر تصویر محصول شما را در صفحات اولیه قرار دهند که این کار در جذب مشتری بسیار کارآمد است.

  • از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید

شاید تصور کنید که هدیه تبلیغاتی تنها یک هزینه اضافی است و نتیجه چشمگیری نخواهد داشت، ولی سخت در اشتباهید چرا که هر هدیه تبلیغاتی که شما به خریداران خود می دهید نه تنها باعث ثبات بیشتر مشتریان می شود بلکه ممکن است ده ها و یا صد ها نفر آن هدیه را نزد مشتری شما ببینند و برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما ترغیب شوند، پس این فرصت را اصلا از دست ندهید.
از کسب و کار های مرتبط کمک بگیرید

  • جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی

چگونه میتوان از کسب و کار های مرتبط کمک بگیرید؟ کسب و کار های زیادی وجود دارند که مشتریانی مشابه با شما دارند، یکی از تکنیک های بازاریابی حرفه ای این است که به مشتریان خود همکاران خود را معرفی کنید. مطمئن باشید که معرفی کسب و کار های مشابه توان شما را برای تبلیغات و بازاریابی چندین برابر می کند.

  • تبلیغات را جدی بگیرید و برای آن به خوبی هزینه کنید.

برخی از افراد گمان می کنند که با تبلیغات رایگان و محدود میتوانند به نتیجه دلخواه برسند اما بعد از گذشت مدتی متوجه می شوند که تبلیغات رایگان اثر کافی ندارند.بهترین راه برای تبلیغات هدفمند این است که محل هایی که بیشترین مخاطب و کاربر را دارد شناسایی کنید و برای تبلیغات در آن ها بودجه ای را مشخص کنید. بعد از انجام این کار تحول چشمگیر کسب و کار اینترنتی خود را مشاهده می کنید.

  • تولید محتوای محصول خود را به افراد متخصص بسپارید.

تولید محتوای محصول مناسب برای فروشگاه های اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا کاربران در ابتدا باید به طور کامل با مزایا و کارایی محصول آشنا شوند.اگر این کار را به افراد بی تجربه بسپارید مطمئن باشید که آنها نمیتوانند سوال هایی که در ذهن کاربران وجود دارد را به خوبی برطرف کنند و اصل مطلب را به آنها منتقل کنند.

  • برای بسته بندی محصولات ارسالی هزینه کنید.

هنگامی که کاربران از شما خرید می کنند و شما محصول را برای آنها ارسال می کنید بسته یا ساک دستی محصول نزد آنها می ماند معمولا افراد برای جابجایی برخی از وسایل خود از آنها استفاده و در شهر تردد می کنند.بهتر است تبلیغات خود را بر روی بسته بندی محصولات خود چاپ کنید این کار به طور جداگانه برای فروشگاه اینترنتی شما تبلیغ می کند و باعث جذب مشتری می شود.از طرف دیگر اعتماد کاربرانی که محصولات شما را دیده اند ولی از خرید کردن ترسیده اند، جلب می کنید. دیدن بسته کالا با برند شما در دست مشتری های قدیمی حس اعتماد را در دیگر کاربران ایجاد می کند.

  • در رویداد های بزرگ شرکت کنید

در طول سال رویداد های مختلفی ممکن است به وجود بیاید، یک راه موثر جذب مشتری این است که رویدادهایی را که مشتریان شما بیشتر در آنها حضور دارند را شناسایی کنید و با حمایت های مختلف، چه مالی و چه معنوی برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

  • آخرین و مهمترین مورد در جذب مشتری فروشگاه آنلاین، نگه داری و مراقبت مناسب از کاربران است

نکته ای که باید همیشه آن را سر لوحه کار خود قرار دهید این است که “هیچ تبلیغاتی به اندازه رضایت مشتری ها موثر نیست”تحقیقات نشان داده است که ۴۵ % از مشتریان اینترنتی در صورت عدم پاسخگویی مناسب و به موقع به سوالاتشان، از انجام خرید منصرف میشوند.برای جلب رضایت بیشتر مشتری ها باید بتوانید به خوبی از آنها مراقبت کنید، توجه داشته باشید که بیشتر خرید ها بر اساس نوع رفتاری که با مشتری میشود اتفاق می افتد. پس خدماتی که برای کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی خود در نظر میگیرد در جلب رضایت آنها بسیار اهمیت دارد.

لازم به ذکر است که مراقب از مشتری ها اصلا کار آسانی نیست چرا که اکثر کاربران به دنبال نقاط ضعف میگردند. زمینه ای را فراهم کنید که در آن همه کاربران از خدمات شما راضی باشند قدرت بازاریابی دهان به دهان نتیجه خارق العاده ای دارد، فراموش نکنید!

 

برچسب ها : ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =