جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی

جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی

  • پیشنهاد ویژه بدهید

همه افراد علاقه زیادی به دریافت کدهای تخفیف و فروش های ویژه دارند. اگر میخواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید بهتر است مداوم و به صورت دوره ای تخفیف ها و فروش های ویژه ای را در سایت خود دهید.این یک تکنیک بسیار عالی برای جذب مشتری است. زیرا در این روش بدون آن که شما کاری کنید، مشتریانی که شما را می شناسند به صورت رایگان برای شما بین دوستان و نزدیکان خود تبلیغ میکنند و فروشگاه اینترنتی شما را پیشنهاد می دهند.

  • از خبرنامه ایمیلی استفاده کنید

برای این کار بهتر است برخی از خدمات و محصولات خود را در غالب پیشنهاد های خاص و جذاب به طور مرتب برای مشتریان خود چه قدیمی و چه جدید ارائه دهید.این تکنیک نه تنها محصولات و خدمات شما را معرفی می کند بلکه به آنها می فهماند که فروشگاه شما هنوز حضور و فعالیت دارد. مشتریان قدیمی تر را با ارسال کد تخفیف اختصاصی به خرید دوباره ترغیب کنید.

  • در سایت خود از وبلاگ استفاده کنید

در بخش وبلاگ می توانید موضوعات مختلف در زمینه کاری خود را عنوان کنید. همچنین میتوانید مطالبی را به منظور شرح روش های استفاده از محصول و یا مزایای خرید محصول، در وبلاگ خود قرار دهید.در بین مطلب که در وبلاگ قرار می گیرد میتوانید با لینک دادن به محصولات فروشگاه، مشتریان بالقوه را به خرید از فروشگاه ترغیب کنید.

  • از تولید محتوای ویدیویی استفاده کنید

یکی از مهم ترین انواع تولید محتوا، تولید محتوا ویدیویی است. این نوع محتوا تاثیر بسیار زیادی بر ذهن افراد دارد و قدرت جذب بیشتری دارد. این در حالی است که بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر در سراسر دنیا از این روش برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند.شما می توانید ویدیو های جذاب و آموزشی که با محصولات و خدماتتان مرتبط است تهیه و منتشر کنید و با این تکنیک افراد را به سمت فروشگاه خود سوق دهید.

  • از شبکه های اجتماعی به درستی استفاده کنید

شبکه های اجتماعی مکان هایی هستند که در آن مشتریان بالقوه بسیار زیادی حضور دارند. در ابتدا آنها را به خوبی شناسایی کنید و با بررسی های دقیق مطابق با سلیقه آنها محتوای مناسب تولید کنید.پیشنهاد های ویژه و تخفیفات را به خوبی در معرض دید آنها قرار دهید و سعی کنید با ایده ها و روش های مختلف برند و نام خود را به همه معرفی کنید.

  • به خریداران کد تخفیف بدهید

اگر به کسانی که از شما خرید میکنند کد تخفیف و یا پیشنهاد ویژه ای بدهید او شما را فراموش نمیکند و سعی میکند حتما از تخفیف و پیشنهاد شما استفاده کند.با این روش خریداران سعی می کنند برای استفاده از تخفیف هر آنچه که خود و یا اطرافیانشان احتیاج دارند از فروشگاه اینترنتی شما خریداری کنند.برای انجام این کار می توانید از روش آنلاین و یا ارسال با بسته خرید قبلی استفاده کنید.

  • از بهترین نام ها برای محصولات خود استفاده کنید

توصیه می شود برای محصولات خود از نام هایی استفاده کنید که به راحتی بتوان آنها را در گوگل سرچ کرد و گویا باشند. نام محصول باید به گونه ای باشد که تا حدودی بتوان بدون دیدن محصول و تنها با شنیدن نام آن، تصویر ذهنی مناسبی از آن ساخت.هرچه نامی که انتخاب می کنید مناسب تر باشد امکان اینکه مشتریان بیشتری از طریق موتور های جستجوگر با محصولات شما آشنا شوند، بیشتر می شود. برای گرفتن ایده میتوانید به سایت های فروشگاهی رقیب یا حتی خارجی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهار =