شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تقویت فروش با بازاریابی محتوا

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۱۳, ۱۳۹۸ 226 views

تقویت فروش با بازاریابی محتوا

اولین توصیه‌ی بازاریابی من این است: بازاریابی محتوا خوب جواب می‌دهد. در واقع، مادامی که متریالی که تولید می‌کنید واقعا مفید باشد، این توصیه می‌تواند شدیدا خوب عمل کند. سال گذشته، من از وبلاگ خودم ۱۰۰.۰۰۰ دلار بابت شهریه و فروش پول به دست آوردم، که به صورت انحصاری از طریق بازاریابی محتوا بود.من هیچ پولی بابت تبلیغات یا آگهی هزینه نکردم.ممکن است شما با عبارت بازاریابی محتوا آشنا باشید یا نباشید، با این حال هر روز سایت‌های بازاریابی محتوا را می‌بینید. وقتی به سایت‌های جدید، سایت‌های سرگرمی، یا وبلاگ‌هایی مانند این سر می‌زنید، که توصیه‌ّهای رایگان کسب و کار ارائه می‌کنند، سایتی را می‌بینید که برای بازاریابی خودش از محتوا استفاده می‌کند. بازاریابی محتوا را می‌توان به طور موفقیت آمیزی در هر نوع کسب و کار استفاده کرد. و وقتی بحث از جذب مشتریان جدید، فروش بالقوه و مشترکان می‌شود واقعا حرف ندارد!

به طور خلاصه، نحوه‌ی عملکرد بازاریابی محتوا به قرار زیر است:

یک وبسایت، وبلاگ، وی‌لاگ، خبرنامه یا پادکست … درست می‌کنید. از آن برای فراهم آوردن اطلاعات رایگان که برای مشتریان آتی‌تان واقعا ارزشمند است استفاده می‌کنید، در عین حالی که به آن‌ها فرصت خرید کالاها، خدمات (یا هردو) را می‌دهید که با اطلاعات ارائه شده رابطه‌ی نزدیکی دارند.

به عنوان مثال، در این وبلاگ من هزاران توصیه‌ی مدیریت بازاریابی و توصیه‌ی بازاریابی ارزشمند و رایگان فراهم آورده‌ام. مردم این اطلاعات را می‌خوانند، از این ایده‌ها استفاده می‌کنند و آنچه را می‌یابند با دوستان‌شان به اشتراک می‌گذارند. سپس، بعضی از آن‌ها کیفیت اطلاعات من را می‌بینند و وقتی به کمک تخصصی در زمینه بازاریابی نیاز دارند تصمیم می‌گیرند آیا من را به استخدام بگیرند یا نه.

من در مورد بازاریابی محتوا با هزاران صاحب کسب و کار صحبت کرده‌ام. رایج‌ترین پرسشی که دارند یک چیزی شبیه این است:

«یک لحظه صبر کن ببینم. اگه من تمام این اطلاعات بازاریابی محتوای ارزشمند رو رایگان ارائه کنم، مطمئنا آدما خودشون خیلی راحت کارهاشون رو انجام میدن».من این طور پاسخ می‌دهم که سه گروه آدم وجود دارد، که بازاریابی محتوای شما را خواهد خواند. آن سه دسته و نحوه‌ی عملکرد بازاریابی محتوای‌تان در قبال هر گروه به قرار زیر است‌:

  • اولین گروه کوچک است. آن ها همان‌هایی هستند که من «شکارچیان رایگان سریالی» می‌ناممشان. این آدم‌ها هرگز بابت کمک حرفه‌ای پولی پرداخت نمی‌کنند. آن‌ها هرگز مشتریان بالقوه و آینده به حسب نمی‌آیند، بنابراین چیزی از دست نمی‌دهید.
  • دومین گروه بزرگترین است. این آدم‌ها سعی خواهند کردو کاری را خودشان انجام خواهند داد.، اما اگر به نتایج مورد نیاز دست پیدا نکنند از حرفه‌ای‌ها کمک می‌گیرند. آن‌ها ارزش کمک تخصصی خالص و ناب را دارند.
  • گروه سوم کوچکترین گروه است. این‌ها آدم‌های نادری هستند، که درک می‌کنند استخدام یک متخصص برای آنکه کار را برای‌شان به درستی انجام دهد، بسیار برای‌شان کم‌خرج‌تر تمام خواهد شد، نتایج بهتر خواهد بود و اوضاع سریع‌تر روبراه می‌شود.

منظور از آن برای شما و کسب و کارتان این است:

  1. هیچ کس در گروه اول نمی‌خواهد یک ریال خرج شما بکند. با ارائه‌ی رایگان اطلاعات به آن‌ها چیزی از دست نداده‌اید.
  2. بعضی از آدم‌های گروه دوم از اطلاعات شما استفاده خواهند کرد و در انجام کار برای خودشان سعی وافری دارند. سایرین در این گروه متوجه خواهند شد به کمک متخصص نیاز دارند، و بعضی از آدم‌ها شما را به کار خواهند گرفت.
  3. در رابطه با گروه سوم، اگر از طریق مدیریت بازاریابی محتوای‌تان نشان بدهید که واقعا در حوزه‌ی خودتان متخصص هستید، آن‌ها شما را استخدام خواهند کرد. آن‌ها از قبل همه چیز را درباره‌ی شما و کارتان می‌دانند. آن‌ها به شما اعتماد دارند.

توصیه‌ی بازاریابی محتوا: هر کسی را که به شما می‌گوید، هر محتوایی کارساز خواهد بود یا می‌تواند فرایند را روی روال بیندازد نادیده بگیرید. اگر محتوایی که کسی تولید می‌کند مفید نباشد، کاری از پیش نخواهد برد جز اینکه آن‌ها را بد جلوه دهد.

برچسب ها : ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =