
تبلیغات چیست؟
تبلیغات، روشی برای ایجاد ارتباط جمعی است و برای متقاعد کردن خریداران برای خرید یک محصول و افزایش سود یک شرکت به کار میرود. تعریفهای متعددی از تبلیغات و تبلیغات آنلاین ارائه شدهاست؛ برخی، آن را انجام دادن فعالیتی سازمان یافته برای گسترش یک عقیده یا جلب نظر مردم به سوی کسی یا چیزی تعریف کردهاند و جمعی دیگر در فرهنگ های لغات معانی ابلاغ کردن، اعلام کردن، رساندن ،اطلاع دادن و آگهی را برای آن عنوان نموده اند.
تبلیغات مزایای بسیاری برای شرکت و برند شما به دنبال دارد که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
*با استفاده از تبلیغات میتوانید با طیف وسیعی از مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
*افزایش مشتریان میتواند شما را به تولید انبوه برساند.
*در تبلیغات، شما با گروهی از مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنید نه با یک شخص. در واقع می توان آن را یک ارتباط جمعی به شمار آورد.
*تبلیغات میتواند از نظر مالی به نفع یک شرکت یا کسب و کار باشد. چرا که میتوانید به تعداد زیادی از مشتریان احتمالی دسترسی داشته باشید و هزینه ای که برای هر مشتری میپردازید کاهش می یابد.
*برقراری ارتباط از این طریق بسیار سادهتر و سریعتر است و میتوانید در آن واحد با میلیونها نفر از مخاطبان خود در ارتباط باشید.
*برند و نام شما شناخته میشود.
در تبلیغات خود حتما به این نکات توجه داشته باشید:
*اطلاعاتی که در آگهی خود ارائه میکنید باید ارزشی برای خریدار داشته باشد. تبلیغات شما باید مشتری را به این باور برساند که با استفاده از محصول شما رضایت بیشتری خواهد داشت
*راهکارهای بهتری برای حل مشکلات مشتریان ارائه کند.
*باید کاملا متقاعدکننده باشد
*هدف اصلی شما باید بالا بردن آمار فروشتان باشد.
یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع تبلیغ، مدت زمان تاثیر گذاری آن است ، یعنی مدت زمانی که طول می کشد تا هزینه ای که برای تبلیغات پرداخت کرده اید بازگردد و همچنین کسب و کار شما به سود دهی برسد. اما زمان رسیدن به نقطه سوددهی در صنایع و مشاغل مختلف متفاوت است. بنابراین حتما باید به کسب و کار خود و سرمایه ای که در اختیار دارید توجه داشته باشید.
- عابدی مدیسه
- تیر 23, 1398
- 169 بازدید