شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبلیغات هدفمند

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۲, ۱۳۹۸ 313 views

تبلیغات هدفمند

در بازاریابی آنلاین، تبلیغی است برای مخاطبان خاصی بکار می‌رود، که می‌تواند یک جمعیت شناختی خاص، یک گروه یا یک فرد باشد. در واقع تبلیغات هدفمند فقط به این معنی است که تبلیغات در ارتباط با محتوای وب سایت انتخاب می‌شوند، با این فرض که آن‌ها به خوبی با مخاطبان سایت ارتباط برقرار خواهند کرد.

انواع مختلفی از تبلیغات هدفمند وجود دارند. در اینجا چند نمونه آمده‌است:

تبلیغات هدفمند متنی که براساس رفتار افراد، مانند جستجوهایی که استفاده می کنند و وب سایتهایی که بازدید می کنند انجام می شود. داده‌های ناشی از اینگونه رفتارها به عنوان شاخص‌هایی برای علایق فردی به عنوان راهنمایی برای تصمیم گیری در مورد تبلیغاتی که باید ارائه شوند در نظر گرفته می‌شوند.

تبلیغات هدفمند رسانه‌های اجتماعی که از رویکردهایی برای انتخاب مخاطب برای یک تبلیغ استفاده می‌کند. در فیس بوک، به عنوان مثال، یک شرکت مدیا استریم ممکن است تبلیغات خاصی را بر مبنای داده‌های کاربر از قبیل گروه سنی، جنسیت و علایق ارائه دهد و یا ممکن است بر اساس صفحاتی که کاربر آن ها را دوست دارد برای تبلیغات هدفمند استفاده کند. یک روش دیگر این است که تبلیغات را براساس صفحات و پست‌هایی که دوستانشان لایک می کنند ارائه دهد.
جئو تارگتینگ شامل ارائه تبلیغات به یک بازار خاص براساس موقعیت جغرافیایی خریداران احتمالی است. با در نظر گرفتن شرایط مختلف جهان در هر زمان، شهری، ایالتی یا کشوری، اغلب می‌تواند یک بازار برای محصولات یا خدمات خاص تشکیل دهد.

ریتارگتینگ همچنین با نام ریمارکتینگ نیز شناخته می‌شود و شامل افراد هدف‌گیری شده برای تبلیغات بر اساس محصولات و خدمات خاصی است که آن ها بعد از بازدید از وب سایت انجام می دهند. ریتارگتینگ تکنولوژی پشت تبلیغات است که مردم سایتی را بعد از سایت دیگر دنبال می‌کند.

برچسب ها : ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =