شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبلیغات در زمان رکود وبحران

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۱۶, ۱۳۹۷ 780 views

تبلیغات در زمان رکود وبحران

تلویزیون دومین رسانه قدرتمند تبلیغاتی پس از ارتباط های چهره به چهره است.

* باید در زمان رکود به دنبال سهم صدا باشید؛ زیرا در زمان رکود، فرصت دارید که سهم صدایتان را افزایش دهید، چون رقبا ساکت تر شده اند.

* بحران مستمر سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۴ اشاره کرد و گفت:

زمانی که این بحران، افریقای جنوبی را در برگرفت بسیاری از شرکتهای بین المللی مانند:

پپسی کولا، جنرال موتورز، پژو و….. این کشور را ترک کردند، اما فولکس واگن، کوکاکولا، یونی لیور، که بری و نستله در زمان رکود، در کنار مردم افریقای جنوبی ماندند و سالها بعد آمارها نشان داد، آنهایی که در زمان رکود، در کنار مردم افریقای جنوبی مانده بودند، مردم حامی آنها شدند.

بعدها با کاهش بحران، شرکتهایی که آفریقا را ترک کردند، بازگشتند، مخارج سنگین تبلیغاتی را تحمل کردند، اما نتوانستند اعتبار پیشین خود را بدست آورند.

تبلیغات در تحولات عمومی جهان، در همه فعالیت‌های بشری اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، شخصی و جمعی، تأثیر عمد‌ه‌ای دارد.

سالانه میلیاردها دلار در سراسر جهان به‌طور رسمی و علنی صرف تبلیغات می‌شود. امروزه یکی از شاخص‌های تضمین سوددهی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های تجاری، ارائه طرح‌های موفق تبلیغات است. در میان همهمه و غوغای مبادلات و معاملات تجاری، تصور فروش کالایی بدون در نظر گرفتن امکانات و تسهیلات تبلیغاتی، بیشتر به افسانه می‌ماند تا حقیقت.

تبلیغات نوین

تبلیغات طی گذر زمان تغییرات زیادی داشته و متناسب با پیشرفت‌های هر دوره ویژگی‌های خاص خود را دارا بوده است.

امروزه با پیشرفت‌های شگرف در عرصه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی، شاهد به وجود آمدن شکل‌های جدیدی از تبلیغات هستیم که طیف متنوعی از اشکال گوناگون تبلیغات، از تبلیغات روی تابلوهای کامپیوتری گرفته تا تبلیغات از طریق گوشی‌های موبایل، تبلیغات اینتراکتیو و تبلیغات در شبکه جهانی اینترنت را شامل می‌شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =