شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبلیغات تلویزیونی چیست

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۷, ۱۳۹۸ 232 views

تبلیغات تلویزیونی چیست

اگرچه امروزه استفاده از تبلیغات اینستاگرامی و تبلیغات آنلاین رو به گسترش است، ولی با وجود میلیاردها بیننده‌ی وفادار در سراسر جهان، بسیاری از متخصصان، تبلیغات تلویزیونی را بهترین پلتفرم برای تبلیغات هدفمند در نظر می‌گیرند. یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ یا ۶۰ ثانیه‌ای در هنگام پخش رویدادی مانند بازی‌های المپیک، می‌تواند توجه میلیاردها مشتری بالقوه را به خود جلب کند. تبلیغات تلویزیونی در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات هزینه‌ی تولید و پخش بیشتری دارد، اما این قابلیت را نیز دارد که به‌طور هم‌زمان با مجموعه‌ی بیشتری از بیننده‌ها ارتباط برقرار کند. در این مقاله می‌آموزید تبلیغات تلویزیونی چیست و چگونه می‌توان تبلیغات تلویزیونی اثرگذار ساخت.

تبلیغات تلویزیونی از این نظر که به‌صورت یک بسته‌ی زمانی کوتاه‌مدت فروخته می‌شوند، به تبلیغات رادیویی شباهت دارند.بیشتر تبلیغات تلویزیونی ۱۵ تا ۶۰ ثانیه طول می‌کشند. این زمان برای انتقال اطلاعات کافی به مشتری یا ایجاد یک تفکر خاص درباره‌ی یک محصول یا خدمات، مناسب است و آن‌قدر طولانی نیست که بیننده را خسته کند.

تبلیغات تلویزیونی در زمان‌های استراتژیک مثلا قبل از شروع برنامه‌‌ها یا در بین برنامه‌های اصلی پخش می‌شوند. شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک که نمی‌خواهند (یا نمی‌توانند) هزینه‌ی زیادی برای تبلیغات بپردازند، معمولا تبلیغات‌شان در ساعات آخر شب یا بعدازظهر (زمان‌های کم بیننده) پخش می‌شود. هزینه‌ی تبلیغات تلویزیونی به‌ازای هر یک ثانیه می‌تواند از چند هزار تومان برای شبکه‌های استانی و برنامه‌های کم‌بیننده تا چند میلیون تومان برای برنامه‌های پُربیننده (مثلا فینال جام‌جهانی) متغیر باشد.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =