تبلیغات تلویزیونی به یادماندن
تبلیغات تلویزیونی به یادماندن
در تبلیغات تلویزیونی جذابیت بصری بهاندازهی جذابیت صوتی اهمیت دارد. بهجای اینکه بازیگری استخدام کنید که بر روی یک موسیقی پسزمینه متن تبلیغات را از رو بخواند، میتوانید از تصویر بازیگرانی استفاده کنید که باعث جذابیت بیشتر تبلیغ میشوند. برای مثال، تصویر یک خانوادهی شاد و صمیمی که دور میز شام جمع شدهاند، میتواند جذابیت تبلیغ یک غذای بستهبندیشده را افزایش بدهد. همچنین استفاده از بازیگران خوشچهره میتواند برای تبلیغ یک عطر، ایدهی خوبی باشد.
از آنجا که بینندههای تلویزیونی بهراحتی میتوانند تبلیغاتی را که با هزینهی کم و بهصورت غیرحرفهای تولید شدهاند تشخیص بدهند، بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی نویسندهها، کارگردانها و بازیگران حرفهای را برای تولید تبلیغاتشان به خدمت میگیرند تا چیزی که درنهایت پخش میشود، برای مدتی طولانی در ذهن بیننده باقی بماند.
حتی اگر تصویری که درون تبلیغ گنجانده میشود ارتباط بسیار کمی با محصول یا خدمات موردنظر داشته باشد، بینندهها معمولا تصاویر شوکهکننده، نوستالژیک یا خندهداری را که در تبلیغ وجود دارد، به خاطر میسپارند. یکی از تبلیغات تلویزیونی مشهور در آمریکا که در دههی ۱۹۷۰ ساخته شده بود اینگونه بود که یک بازیکن خشن راگبی به نام «مین جو گرین» یک نوشیدنی را از یک طرفدار جوان میگرفت. با وجود اینکه بازیکن مشهور فقط چند ثانیه در تبلیغ حضور داشت، تصویر او احساس خوبی نسبت به نوشیدنی ایجاد کرد.

عابدی مدیسه
تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.
دیدگاهتان را بنویسید