شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبلیغات بنری چیست

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۸, ۱۳۹۸ 235 views

تبلیغات بنری چیست

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری درنده خارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

انواع تبلیغات بنری یا نمایشی

  • تبلیغات Rich media ads

نوعی از آن، ویدئوهایی است که به‌صورت غیرمنتظره‌ای هنگام بارگذاری صفحه، نمایش داده می‌شود و نوع کاربرپسندتر آن‌که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند، پخش آگهی‌هایی است که تا زمانی که کاربر با موس روی آن‌ها حرکت نکند، ثابت هستند.

  • تبلیغات بنری Overlays

تبلیغاتی که در بالای صفحات وب‌سایت ظاهر می‌شوند و با یک کلیک بر روی آیکون close آن تبلیغ، می‌توان آن‌ را بست.

  • تبلیغات نمایشی Interstitials

آگهی‌هایی که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر می‌شوند. آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود.

  • تبلیغات Sponsorship

این فرمت شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native هم محسوب شود که در جلسات آینده توضیح داده خواهد شد. این تبلیغ با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

اندازه استاندارد هر یک از این فرمت‌ها جهت تأثیرگذاری بیشتر، در زیر آورده شده است:

مستطیل عمودی: ۲۴۰ × ۴۰۰ پیکسل
Mobile leaderboard: 320 × ۵۰ پیکسل
بنر: ۴۶۸ × ۶۰ پیکسل
Leaderboard: 728 × ۹۰ پیکسل
میدان: ۲۵۰ × ۲۵۰ پیکسل
مربع کوچک: ۲۰۰ × ۲۰۰ پیکسل
مستطیل بزرگ: ۳۳۶ × ۲۸۰ پیکسل
مستطیل درونی: ۳۰۰ × ۲۵۰ پیکسل
Skyscraper: 120 × ۶۰۰ پیکسل
Wide skyscraper: 160 × ۶۰۰ پیکسل
نیم‌صفحه: ۳۰۰ × ۶۰۰ پیکسل
Large leaderboard: 90 × ۹۷۰ پیکسل
Large mobile banner: 320 × ۱۰۰ پیکسل
بیلبورد: ۲۵۰ × ۹۷۰ پیکسل
پرتره: ۳۰۰ × ۱۰۵۰ پیکسل

البته طراحی اندازه بنر به وب‌سایتی که قصد نمایش تبلیغات شما را دارد و یا سایزهای از پیش مشخص شبکه‌های تبلیغاتی بنر بستگی دارد. هنگام شروع تبلیغات بنری در هر یک از این شبکه‌ها سایزهای مناسب بنر به تبلیغ‌دهنده اعلام می‌شود.

برچسب ها : ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =