شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبلیغات اینترنتی و حریم خصوصی

نوشته شده توسط در تاریخ مهر ۲۲, ۱۳۹۸ 270 views

تبلیغات اینترنتی و حریم خصوصی

به طور واضح، کاربران اینترنتی نگرانی خود را در مورد این تاکتیک که توسط شرکت‌های بازاریابی برای ارائه تبلیغات سفارشی استفاده می‌شود ابراز کرده اند. به هر حال، این شرکت‌ها اطلاعات زیادی در مورد میلیون ها نفر از افراد مختلف سراسر جهان کسب می‌کنند. سپس از آن برای انجام تبلیغات استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد که انگار کسی شما را کنترل می کند.

بیشتر بحث پیرامون جمع‌آوری داده‌ها با استفاده از کوکی‌ها است که می‌تواند به جمع آوری کردن اطلاعات کاربران در مرورگرهای اینترنت کمک کند. منتقدان این عمل هراس دارند که چنین رکوردهایی ممکن است با شناسایی اطلاعات مانند نام، آدرس و تلفن همراه باشد. هرچند شرکت‌های بازاریابی نسبت به درگیر شدن در چنین شرایطی بسیار محتاط هستند اما تا حد زیادی به خاطر این موضوع مورد انتقاد قرار میگیرند.

در حالی که کوکی ها مورد توجه منفی قرار گرفته‌اند، اما بیشتر کوکی ها کاملا بی‌ضرر هستند. برخی به اشتباه باور دارند که کوکی ها شامل برنامه‌هایی هستند که می‌توانند یک ویروس را به کامپیوتر شما منتقل کنند یا از هارد شما برای اطلاعات شخصی استفاده کنند. همانطور که قبلا گفته شد، کوکی‌ها برنامه‌ نیستند، بلکه فایل‌های متنی ساده هستند که تنها می‌توانند توسط وب سایتی که آن‌ها را ‌فرستاده است، خوانده شوند. بسیاری برای یادآوری چیزهایی مثل ترجیحات شخصی شما برای یک وب سایت خاص به کار میروند.
اگر کوکی و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده هنوز باعث اذیت شما می شوند، این را در نظر بگیرید: درآمد ناشی از تبلیغات به کاربران اجازه می‌دهد تا در بسیاری از سایت‌های وب به رایگان در دسترسشان باشد. شرکت‌های بازاریابی مدعی هستند که از دست دادن قسمتی از حریم خصوصی برای تبلیغ به منزله بهایی است که شما برای خدمات می‌پردازید. بدون جمع‌آوری داده‌ها، تبلیغات کم‌تر شخصی می‌شوند و از این رو سود آوری کمتری دارند و باعث از دست رفتن درآمد می‌شود که می‌تواند موجب آن شود وب سایت‌ ها برای ارائه محتوای خود هزینه دریافت کنند. اگر تبلیغات هدفمند نباشند ممکن است تبلیغاتی به شما ارائه شوند که هرگز قصد خرید آن ها را ندارید.

اگر هنوز در این مورد احساس خوبی نداشته باشید، خوشحال خواهید شد که بدانید که می‌توانید در هر مرورگر اینترنتی کوکی را غیرفعال کنید. این تنظیمات معمولا در ترجیحات مرورگر شما تحت عنوان security یا privacy یافت می‌شود. روش‌های دیگر برای محدود کردن جمع‌آوری داده‌ها بسیار جدی هستند: از انجام جستجوهای اینترنتی، خریدهای آنلاین و ایجاد پروفایل در شبکه های اجتماعی اجتناب کنید!!

برچسب ها : ، ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =