شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

تبدیل وب سایت به ماشین بازاریابی

نوشته شده توسط در تاریخ آبان ۱۳, ۱۳۹۸ 233 views

تبدیل وب سایت به ماشین بازاریابی

اکثر کسب و کارهای کوچک خبر ندارند وبسایت‌شان می‌تواند یک ماشین فروش یا جذب مشتری ۲۴/۷ باشد.وبسایت شما می تواند سوالات، مشتری‌ها، تماس‌های تلفنی و فروش‌های باکیفیتی را از سوی مشتریان بالقوه‌ی علاقمند برانگیزد … مادامی که کارتان را درست انجام بدهید.

امروزه، سرمایه‌گذاری لازم برای یک جستجوی حرفه‌ای وبسایت یا وبلاگ کمینه است. بله، قطعا می‌توانید هزاران چوق بابت یک وبسایت خرج کنید، اما، برای اکثریت قابل توجهی از کسب و کارها مطلقا نیازی به انجام هیچ نوع هزینه‌ای نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. این وبسایت بر اساس استفاده‌ی وردپرس از یک تم وبلاگی ساخته شده است، که حدودا ۸۰ دلار هزینه دارد. سایت‌هایی وجود دارند که ۱۰۰ برابر بیشتر هزینه دارند، که شاید کسر کوچکی از مشتریان را جلب می‌کنند. بنابراین، نیازی به خرج کردن پول هنگفت ندارید، تا موفق بشوید، و یک وبسایت یا وبلاگ حرفه‌ای داشته باشید.دلیل دیگر که باید وبسایت‌تان را جدی بگیرید، آن است که تقریبا همه امروزه از اینترنت برای چک کردن تامین کنندگان قدرتمند خدمات استفاده می‌کنند. پیش از تصمیم گیری درباره‌ی اینکه آیا با یک تامین کننده تجارت کنند یا نه، اکثریت آدم‌ها به دنبال یک وبسایت تامین کننده می‌گردند! این شامل افرادی می‌شود که شما هدمات‌تان را به آن‌ها بازاریابی می‌کنید. خب، وبسایت‌تان درباره‌ی کسب و کارتان به آن‌ها چه «می‌گوید»؟

وبسایت شما بخش منحصر به فردی از بازاریابی‌تان از یک منظر واقعا مهم به حساب می‌آید: خودش به تنهایی قدرت دارد نرخ‌های واکنش و باسخ تمام سایر فعالیت‌های بازاریابی‌تان را یا از بین ببرد یا فوق العاده تقویت کند. پس اگر به عنوان مثال یک ایمل هزینه می‌کنید، آگاه باشید که آدم‌ها به آنچه پیشنهاد کرده‌اید علاقمند بوده‌اند که برای بازدید سایت‌تان می‌آیند تا تصمیم بگیرند با شما ارتباط برقرار بکنند (یا نه!). این یعنی کیفیت و محتوای وبسایت‌تان باید آدم‌ها را تشویق کند کاملا به شما اعتماد کنند و ببینند آیا کاملا حرفه‌ای هستید یا نه.

اگر بازاریابی‌تان آنطور که باید پاسخ مد نظرتان را در پی نداشته است، یادتان باشد، آدم‌هایی که قرار بود با شما تماس برقرار کنند ابتدا به وبسایت‌تان سر زده‌اند. یک وبسایت با ظاهر حرفه‌ای و بهینه حیاتی است. ماجرا به همین سادگی است.

برچسب ها : ، ،

عابدی مدیسه

تحلیل و ارزیابی الگوهای رفتاری در فروش با توجه به نظریه های علم روانشناسی از علاقه مندی های تدریس و تحقیق اینجانب هست و معتقدم بازار امروز به شدت نیازمند نگاهی نو در بازاریابی ،فروش و تجارت نوین و همچنین بازاریابی شبکه ای هست و باید تمرکز و ارایه درخشانی به علاقه مندان به فروش و تجارت داشت چرا که فرآیند فروش نیازمند ارتقای مهارت ها و تکنیک های کاربردی در این عرصه است و آموزش های حرفه ای و کاربردی می تواند رونق بخش سرزمینم و خالق افراد مشتاق و با مهارت عرصه فروش و تجارت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =