شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

بایدها و نبایدهای یک بازاریابی حضوری

نوشته شده توسط در تاریخ شهریور ۳, ۱۳۹۸ 166 views

بایدها و نبایدهای یک بازاریابی حضوری

هر کسی در طول زندگی خویش همواره از سه قانون اساسی تبعیت می کند؛ قانون اساسی کشورش، قانون اساسی کارش و قانون اساسی خودش. در اینجا می خواهیم به بررسی قوانین کاری و حرفه ای در شغل بازاریابی حضوری بپردازم.

  • یک کارشناس فروش باید بداند که چرا این حرفه را انتخاب کرده است.
  • یک کارشناس فروش باید یک الگوی کامل بازاریابی حضوری پیدا کند و تا می تواند خود را شبیه به او کند. در این بین، نباید قدرتها، توانایی ها و خلاقیتهای فردی خود را نادیده بگیرد.
  • یک کارشناس فروش باید از قدرت اجرایی بالایی برخوردار باشد و همواره در حرکت باشد.
  • یک کارشناس فروش باید یک یادگیرندۀ به تمام معنی باشد و همواره و همیشه چیزی بیاموزد.
  • یک کارشناس فروش باید سازمان پذیر باشد.
  • یک کارشناس فروش باید مثل یک راه حل دهنده برای عبور از موانع عمل کند.
  • یک کارشناس فروشباید همواره تعداد ملاقاتهای روزانۀ خود را افزایش دهد.
  • یک کارشناس فروش هر روز در کنار ورزشهای بدنی باید به تمرین و ورزش توانایی های بیانی، رفتاری، فکری و انگیزه ای خود بپردازد.
  • یک کارشناس فروش باید از قدرت تغییر و انعطاف پذیری آگاهانه برخوردار باشد.
  • یک کارشناس فروش باید شجاع و جسور باشد.
  • یک کارشناس فروش باید بداند که مشتری همه چیز او در کار و حرفه اش قلمداد می گردد.
  • یک کارشناس فروش باید فردی منظم، اهل برنامه ریزی و آراسته باشد.
  • یک کارشناس فروش در صورت ارتکاب یکی از اعمال ذیل مشمول قانون اعدام و یا انفصال از حرفۀ بازاریابی حضوری است:
  1. بی هدفی
  2. بی برنامگی
  3. ترس از ارتباط با مشتری
  4. خستگی و نا امیدی
  5. بی توجهی به مشتری
  6. بی توجهی به سازمان
  7. دمدمی مزاجی در کار و یا سازمان
  8. فرار از سختی و مانع
  9. آستانۀ تحمل کم در شنیدن پاسخ نه
  10. عدم یادگیری مداوم
  11. اجبار در انتخاب این حرفه
  12. تأخیردرکاری که باید بکند
  13. عدم مسئولیت پذیری در قبال خودش و سازمانش و مشتری اش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =