باتبلیغات شفاف فروش خودرا افزایش دهید
باتبلیغات شفاف فروش خودرا افزایش دهید
آدمی روزانه در معرض ۵ هزار تا ۲۲ هزار پیام بازاریابی قرارمی گیرد. از این رو شما تنها ۳ ثانیه فرصت دارید تا پیام بازاریابی خود را بدهید. اگر پیام بازاریابی شما موثر نباشد در۳ ثانیه مرده اید.
* تحقیقات نشان داده است که تبلیغات باید شاهکار، شفاف و نوآور باشند، زیرا مشتری زمانی ندارد که بخواهد بداند که شما چه نوآوری دارید، تنها با تبلیغات شفاف است که می توانید فروش را افزایش دهید.
* برند هایی که تبلیغات خود را در زمان رکود تداوم بخشیدند، بیشتر توانستند برند خود را نفوذ دهند؛ زیرا در نبود سایر تبلیغات، بیش از گذشته تبلیغ می کنند. برای نمونه ژیلت در زمان رکود، با تداوم تبلیغات ، توانست بیشترین ضربه را بر رقبای خود وارد کند و سهم بازار بیشتری را در آینده نصیب خود سازد.
* * سونی اریکسون به خریداران خود اعلام می کند کلیپی برای ما بفرستید تا قرعه کشی کنیم. کلیپ هایی که خریداران فرستادندمجموعه وسیعی شد. آنها را در سایت قرار دادند و به این ترتیب بخش وسیعی از مردم را درگیر کالا و محصول خود کردند و در نهایت از بین تمامی فیلمهای ضبط شده یک نفر برنده قرعه کشی شد.

دیدگاهتان را بنویسید