
باتبلیغات شفاف فروش خودرا افزایش دهید
آدمي روزانه در معرض 5 هزار تا 22 هزار پيام بازاريابي قرارمي گيرد. از اين رو شما تنها 3 ثانيه فرصت داريد تا پيام بازاريابي خود را بدهيد. اگر پيام بازاريابي شما موثر نباشد در3 ثانيه مرده ايد.
* تحقيقات نشان داده است که تبليغات بايد شاهکار، شفاف و نوآور باشند، زيرا مشتري زماني ندارد که بخواهد بداند که شما چه نوآوري داريد، تنها با تبليغات شفاف است که مي توانيد فروش را افزايش دهيد.
* برند هايي که تبليغات خود را در زمان رکود تداوم بخشيدند، بيشتر توانستند برند خود را نفوذ دهند؛ زيرا در نبود ساير تبليغات، بيش از گذشته تبليغ مي کنند. براي نمونه ژيلت در زمان رکود، با تداوم تبليغات ، توانست بيشترين ضربه را بر رقباي خود وارد کند و سهم بازار بيشتري را در آينده نصيب خود سازد.
* * سوني اريکسون به خريداران خود اعلام مي کند کليپي براي ما بفرستيد تا قرعه کشي کنيم. کليپ هايي که خريداران فرستادندمجموعه وسيعي شد. آنها را در سايت قرار دادند و به اين ترتيب بخش وسيعي از مردم را درگير کالا و محصول خود کردند و در نهايت از بين تمامي فيلمهاي ضبط شده يک نفر برنده قرعه کشي شد.
- عابدی مدیسه
- تیر 11, 1397
- 317 بازدید