شبکه گویای مسلم عابدی مدیسه
درباره من

درباره من

درباره من سلام دوست من در مورد درس خواندن و نمره گرفتن ،میان افراد جامعه من عقیده ای متداول دارم:« دانشجویان یا دانش آموزان زرنگی که نمره A می گیرند، آینده کاری تضمینی دارند و درآمدی آن چنانی منتظرشان است». ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگری است. برای پیدا کردن کار، داشتن مدرک ضروری است ولی کسی به نمرات شما توجه نمی کند. وقتی فارغ التحصیل می شوید، مهم ترین عامل برای موفقیت و کسب شغل مناسب، دانش و توانایی انجام کارها در یک سیستم است.دانشجویانی که نمره C می گیرند، برای کلاس هایی که برایشان فایده ندارد، وقت خود را…[ادامه]

درباره من
خواندم !

باارزش ترین رکن تبلیغات

نوشته شده توسط در تاریخ تیر ۱۱, ۱۳۹۷ 758 views

باارزش ترین رکن تبلیغات

تبلیغ یعنی ” ایجاد نیاز در مردم برای خریداری کالاها و خدمات تولیدی . ” اما ما آنقدر شیفته خودمان هستیم آنقدر در خود غرق شده ایم که به مشتریان فکر نمی کنیم چرا ؟

چون فکر می کنیم که همه چیز را می دانیم … در نتیجه وقتی تبلیغ می کنیم فقط کارکنان قدیمی بانک پیام تبلیغ را درک می کنند و از آن لذت می برند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حکایت قورباغه

آزمایش قورباغه را یادتون هست که یه نفر یه قورباغه انداخت در کاسه آب گرم ، قورباغه فورا پرید بیرون و فقط پاهاش سوخته بود . اما یه قورباغه بدبخت دیگه رو انداخت درکاسه سرد و آنوقت گذاشتش روی اجاق و آب آروم آروم گرم شد قورباغه یواش یواش مرد بدون اینکه بفهمه چه بلائی سرش می آید . موسسه ها هم خطری را که آرام نزدیک می شود را درک نمی کنند تا اینکه خطر روی سینه موسسه نشست و گلوی آنرا فشار دهد و نفسشان را به شماره بیاندازد به فکر چاره می افتاند .

تبلیغات یعنی ” کشف نظرات و سلایق مشتریان و لحاظ نمودن آنها در تولید کالا ها و خدمات ” پس دست نگه دارید قبل از تبلیغ نظر سنجی کنیم ببینیم مردم از بانک چه می خواهند ؟

چه چیز را دوست دارند ؟

همان را تولید کنیم .امروزه کار ما این شده است که در تبلیغات فقط و فقط از یکی از ابعاد انسان ها بهره گیری کنیم .

همان طور که می دانید انسانها دارای ۲ بعد هستند برخی منطقی ، برخی دیگر احساسی و خیلی ها سنتی هستند .

این روزها تمام تبلیغاتی که ما به نظاره آنها می نشینیم یکی از ابعاد ما را درگیر می کنند . برای تبلیغ یک خمیردندان وقتی می خواهند آدم های احساسی را درگیر کنند ، دندانهای سفید یک جوان را نشان می دهند وقتی میخواهند مخاطب منطقی را جذب نمایند درباره فرمول آن صحبت میکنند و زمانی که میخواهند انسانهای سنتی را درگیر کنند ، همواره درباره سابقه و گذشته محصول صحبت می کنند .

اما برای اینکه بدانیم به کدام یک از این ابعاد انسانها وارد شویم ابتدا باید نظر سنجی انجام دهیم کاری که شاید این روزها برایش ارزش کم قائل می شویم اما مهمترین رکن در تبلیغات را دارا می باشد .

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =